آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

9 روش کسب درآمد از اینترنت

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

//bayanbox.ir/view/6366827883308188228/moneyonline.jpg

با عرض سلام

در این مطلب شما  روش کسب درآمد از اینترنت را خواهید دید که اکثرا بر اساس دانش و تجربه بنده است.

روش های درآمد از اینترنت بسیار بیشتر از این هستند ولی بنده در اینجا روش هایی که آسان تر و قابل انجام برای همه می باشد رو ذکر میکنم.

1-نظرسنجی آنلاین
سایت هایی هستند که در عوض پر کردن نظرسنجی ها پولی را به کاربران خود پرداخت میکنن این سایت ها برای جذب اطلاعات برای شرکت های بزرگ کار میکنن که اکثرا با بیشتر با اطلاعات اجتماعی افراد کار داشته و نظرسنجی هایی از قبیل شغل و تعداد فرزندانتان را از شما می پرسند.

2-ایجاد یک سایت/وبلاگ
ایجاد یک سایت می تواند بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت برای شما باشد که بوسیله اون میتونید جایگاه های تبلیغاتی خودتون رو به سایر سایت ها یا شرکت ها بفروشید یا در سایت خود محصولاتی را برای فروش بزارید.
هم اکنون افرادی از این راه درآمد میلیون حتی میلیاردی دارند نمونه ایرانی آن سایت دیجی کالا می باشد که درآمد روزانه آن بیش از 1 میلیارد تومان و نمونه خارجی آن گوگل می باشد که روزانه بیش از 100 میلیارد تومان درآمد دارند.

3-ارائه یا انتشار یک مقاله/کتاب
دانشجویان و دانش آموزان بسیاری در همه نقاط جهان وجود دارند که هر ساله به تعدادی مقاله برای ارائه در کلاس و یا تحویل به استادشان نیز دارند این افراد گاها حاضرن هر مبلغی را برای خرید یک مقاله خوب پرداخت کنن.

//bayanbox.ir/view/150668399239910529/earn-ebook.jpg
یکی از ایده هایی که میتوان در این روش داشت ارائه مقاله یا کتاب نسخه به نسخه می باشد طوری که با ارئه نسخل اول کتاب/مقاله پس از مدتی نسخه دوم آن را هم ارائه کنید.

4-خرید سهام سایت های معتبر و پرسود
اگر شما مبلغی را دارید که میخواهید آن را چند برابر کنید میتونید سهام یک سایت معتبر و پرسود را بخرید و یا هزینه های آن را قبول کنید تا صاحب سایت هم درصدی از سود را در اختیاز شما قرار دهد.
در این روش ممکن است سود و یا حتی زیان زیادی بکنید.

5-خرید و فروش دامنه
برخی از شرکت های ایرانی حاضرن برای یک دامنه که مرتبط با موضوع آنها و البته رند باشد مبالغی هنگفتی از 100.000 تومان تا 100.000.000 تومان را پرداخت کنن شما میتوانید با ثبت دامنه های مناسب برای فروش یا خرید دامنه ها به قیمت کمتر و فروش به قیمت بالا کسب درآمد کنید.

//bayanbox.ir/view/7279874281167503800/earn-domain.jpg
البته شما می توانید پسوندهای دامنه یعنی .net - .com - .ir - .org و غیره را به صورت عمده از سایت نیک خریداره کرده و به صورت تکی و قیمت دو برابر به فروش برسانید که برای این روش باید مشتریان زیادی داشته باشید.

6-فروش بازی ها , سی دی ها و فیلم های قدیمی
احتمالا شما هم وسایل قدیمی مانند سی دی های بازی یا فیلم را در خانه خود دارید که ممکن است مال چند سال قبل بوده و دیگر مورد استفاده شما قرار نگیرد شما میتونین با فروش این وسایل در بسته بندی های جدید کسب درآمد کنید.
//bayanbox.ir/view/990622426878585407/earn-sellold.jpg
شما حتی اگر سی دی هایی که مال دهه های قبل یعنی 20 یا 15 سال پیش هستند رو میتونین به عنوان یادگاری های دوران قدیم به قیمت های بسیار بالایی بفروشید حتما افرادی هستند که هنوز هم آن دوران را به یاد داشته و بازآوری آن را دوست داشته باشند.

7-فروش عکس های شما
اگر فکر می کنید عکاس خوبی هستید و میتوانید تصاویر خلاقانه ای را بگیرید میتونید این تصاویر را در سایت های فروش عکس آپلود کرده و به مبالغ خوبی به فروش برسانید.

8-عضویت در سیستم های بازاریابی
فروشگاه هایی هستند که برای فروش بیشتر محصولاتشان افرادی را به عنوان بازار یاب قبول می کنن به طوری که شما با فروش محصولات آنها در سراسر اینترنت می توانید پورسانت دریافت کنید.

9-استفاده از سایت های کسب درآمد آنلاین
سایت هایی هستند که میتونید از اونها به طور آنلاین کسب درآمد کنید که در زیر به برخی از موضوعات این سایت ها اشاره ای میکنیم:

سایت های پاپ آپ
این سایت ها در عوض گذاشتن کد هایشان در سایت/وبلاگ شما به ازای هر بازدیدکننده به شما مبلغی را پرداخت میکنن.

سایت های کلیکی/باکس
این سایت های به ازای بازدید تعدادی از سایت های دیگر مبلغ نه چندان زیاد را به شما پرداخت می کنند.

سایت های آپلود
برخی سایت های هستند که به ازای هر دانلود فایل آپلود شده مبلغی را پرداخت می کنند.

سایت های کوتاه کننده لینک
در این سایت ها شما با کوتاه کردن لینک های خود و انتشار لینک های کوتاه شده در هرجای اینترنت به ازای هر مشاهده این لینک های کوتاه شده مبلغی را دریافت میکنید.

سایت های بازی آنلاین
این سایت های یک سری بازی های آنلاینی دارند که شما میتونید با بازی کردن اون بازی ها کسب درآمد کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">