آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

کسب درآمد با پرداخت به ازای نمایش بنر adhexa

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ
کسب درآمد با پرداخت به ازای نمایش adhexa

در این نوع کسب درآمد شما می بایست یک سایت/وبلاگ داشته باشید و پس از عضویت کد بنر رو در سایت/وبلاگ خود قرار دهید تا به ازای هر نمایش بنر به شما مبلغی پرداخت شود , یعنی کسب درآمد به ازای نمایش بنر(CPM).
*مشخصات کلی
وضعیت: اسکم (کلاه بردار یا از رده خارجه)
حداقل برداشت: 5 دلار
پرداخت به: paypal , skril
لینک ثبت نام: ثبت نام
تعداد برداشت: 7

آموزش دریافت کد بنر

دریافت کد از سایت کسب درآمد adhexa

ابتدا وارد پنل کاربری خود در سایت adhexa شوید سپس:
1- روی عبارت ad tags کلیک کنید.
2-یکی از کدها یا دو تا یا سه تا آنهای را در جای مناسب در وبلاگ/سایت خود قرار دهید.

آموزش برداشت درآمد
برای برداشت درآمد ابتدا وارد حساب کاربریتون و payment و request payment شوید که در این آدرس قرار دارد:

http://adhexa.com/cashout.php

سپس طبق تصویر زیر عمل کنید

کسب درآمد با پرداخت به ازای نمایش بنر adhexa

نکات مهم
*این سایت به ازای کلیک پولی پرداخت نمیکند فقط به ازای نمایش
*گذاشتن کدهای این سایت در سایت های غیراخلاقی ممنوع می باشد.
*در این سایت نیازی به ثبت سایت/وبلاگ نمی باشد.
*شما نمیتوانید بیش از 3 بنر در یک سایت/وبلاگ قرار دهید.

نظرات  (۱۲)

سلام سایتی رو میشناسین که به پرفکت مانی پرداختی داشته باشه و معتبر و به صرفه باشه؟
پاسخ:
سایت هایی که به پرفکت مانی پرداخت دارن خیلی کم هستند ولی شما میتونید از وبمانی استفاده کنید با ایران مشکلی نداره و خیلی سایت ها بهش پرداخت دارن.
  • تبلیغات کلیکی ادز کلیک
  • با سلام
    ممنون از مطلب کاربردی شما
    صاحبان سایت ها و وب مسترهای دارای سایت با بازدید واقعی
    با ثبت نام در شبکه تبلیغات ادز کلیک به راحتی کسب درآمد کنید
    پرداخت 85 تا 140 برای هر کلیک صحیح با تسویه حساب 3 بار در هفته
    شانس مارو میبینی ؟
    42 دلار ازش کسب درآمد کردم ، حواسم نبود به حساب اشتباهی زدم خخخ
    یه سوال داشتم :
    سایت های مشابه همین سایت هست که هم پرداختی داشته باشن و هم به همین شکل سایت adhexa کار کنن ؟ (یعنی پرداخت به ازای نمایش )
    من در این سایت عضو هستم و ضمنا تو سایت EXAD هم عضو شدم و فعالیت کردم منتها صد رحمت به adhexa ، خیلی مزخرف بود.
    خلاصه کلام اینکه سایت پاپ آپ یا کلیکی نمی خوام ، پرداخت به ازای نمایش باشه
    پاسخ:
    www.adsplex.com
    جای مناسب ینی کجا مثلا ؟
    و اینکه اگه ممکنه یه نمونه بهمون نشون بدین که ببینیم چطوری به نمایش در میاد
    پاسخ:
    جای مناسب یعنی جایی گه دلت میخواد تبلیغاتش اوجا نمایش داده بشه.
    نمونه ندارم ولی بنرش ثابته و فقط بنر خود سایت adhexa لود میشه.
  • محمدرضا مرادی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    من از سایت ************************ تبلیغ گرفتم. میخواستم بدونم آیا میزان درآمد از adhexa بیشتره؟ چه مقدار؟ بهترین سایت cpm ایرانی و خارجی چیه؟
    ممنون
    پاسخ:
    adhexa درآمد خیلی کمی داره و فقط برای سایت های پربازدید توصیه میشه ولی دو سایت عالی با cpm خوب برای ایران cpmfun و propellerads هستش.
    سلام تو سایتشون تغییراتی بوجود اومده من ثبت نام کردم اما سایتمو چجور تایید کنم
    پاسخ:
    تغییری به وجود نیومده.
    در این سایت نیازی به ثبت سایت یا تاییدش نیست یکی از کدهارو از قسمت Ad Tags بر میداری میزاری تو سایت یا وبلاگ و کسب درآمد می کنی.
    با سلام
    فعالیت تو این سایت خارجی برای اونایی که حساب واقعی (paypal و skril) ندارن  وقت تلف کردنه .
    بنده تو این سایت ثبت نام کردم و در عرض کمتر از 3 هفته به سقف برداشت رسیدم . دوستان به من هم قبلا گفته بودن که از طریق سایت payment24 می تونی درامدت رو به ریال تبدیل کنی  .
    موقع درخواست از این سایت payment24 گفتن که فقط برای مبالغ حداقل 100 $ ترتیب اثر داده میشه !!!!!!
    یعنی این همه تلاش و  زحمت کشک شد .
    به پاس متن های تبلیغاتی جالب عده ای جهت زیر مجموعه گیری ، چیزی جز اتلاف وقت  نصیب بنده نشد !!!
    پاسخ:
    سلام عزیز من درآمد هامو تو این سایت از دو طریق نقد می کنم که با 4 یا 5 دلار مشکلی نداره.
    1-فرهاداکسچنج: این سایت که مطلبش تو همین وبلاگ هست حتی مبلغ 1 دلار رو هم نقد می کنه.
    2-کاربران انجمن پرشین تولز: انجمن خیلی مشهوریه و توش تاپیک بدین هر مبلغی رو واستون نقد می کنن خیلی هم سریع.
    سلام من ثبت نام کردم ولی با چنتا اصطلاح نا آشنام توضیحشون بدید لطفا
    paypal و skriL
    و سوال دوم اینکه هر حسابی باشه قبوله برا برداشت پول


    پاسخ:
    paypal و skril حساب های اینترنتی هستن که برای برداشت از این سایت باید داشته باشید.
    اگه نمیتونید این حساب ها رو باز کنید میتونید از سایت payment24.ir استفاده کنید.در این سایت عضو می شید و شماره حساب paypal شون رو بهتون میدن شما هم بعد وارد کردن در این سایت و برداشت درآمد شماره حساب ایرانی تون رو به payment24.ir میدید اونا هم وجه تومانی درآمدتون رو به حسابتون واریز می کنند.
    ممنون
    سلام ، چند روزه به درامد 5 دلار میرسد و با چه بازدیدی حدودا ، چونکه ثبت نام کردم و کد را گذاشته ام
    پاسخ:
    بستگی به کشور بازدیدکننده داره ممکنه بازدیدکننده های شما از کشور های دیگه باشن یا از پیلترشکن استفاده کنن.
    با یه هفته تست میتونید همه چیز رو بفهمید.
    با سلام
    من با لینک شما تو سایت عضو شدم. با نام کاربری adlin
    بی زحمت جهت اطمینان خاطر تصویری از دریافتی تون را برام بفرستین %
    پاسخ:
    این آخرین برداشتی من از این سایته که چند روز پیش بود.
    برای نمایش برداشتی اینجا رو کلیک کن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">