آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۵ ب.ظ
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام
شبکه های اجتماعی به علت وجود افراد بیشمار و بازدید فوالعاده بالا بهترین مکان برای کسب درآمد و تبلغات هستند در اینجا چند روش کسب درآمد از یکی از این شبکه ها یعنی اینستاگرام را مشاهده می کنید.

لینک های تبلیغاتی
در این روش شما میتونید با عضویت در سایت های همکاری در فروش و گذاشتن یه عکس جذاب از یک محصول آن و گذاشتن لینک آن محصول کسب درآمد کنید.

گذاشتن تصاویر خوانندگان و هنرمندان جوان
بعضی وقت‌ها خواننده‌های تازه‌وارد پول می‌دهند تا عکسشان را روی صفحه اینستاگرام بگذارید و برایشان تبلیغ کنید درواقع آنها به خرید فالور اینستاگرام می پردازند.

فروش صفحه
افرادی زیادی هستند که صفحات پرطرفدار را به قیمت های میلیونی خریداری کنند.

تبلیغ صفحات دیگر
خیلی از افراد هستند که حاضرن مبالغی زیادی برای تبلیغ صفحات آنها در صفحه شما پرداخت کنند.

حرف هایی در مورد کسب درآمد از اینستاگرام از زبان مدیران صفحات
سیاوش پورحسین زاده نوجوانی 16 ساله
اول از فیسبوک شروع کردم، ولی آنجا خیلی کارم نگرفت و به سراغ اینستاگرام آمدم. صفحه‌ای درست کردم که در آن عکس خواننده‌ها را قرار می‌دادم. بعد از اینکه تعداد فالورهایم به چیزی حدود ۲ تا ۳ هزار رسید کار کمی راحت‌تر شد چراکه خود مردم بیشتر صفحه را می‌دیدند و آن را فالو می‌کردند. از طریق تبادل و معرفی صفحات با پیج‌های همسطحم توانستم با افزایش فالوور اینستاگرام تعداد فالورها را به 55هزار نفر برسانم. الان با تبلیغاتی که روی صفحه انجام می‌دهم در حدود ۳۵۰هزار تومان درآمد دارم. بعضی وقت‌ها خواننده‌های تازه‌وارد پول می‌دهند تا عکسشان را روی صفحه اینستاگرامم بگذارم و برایشان تبلیغ کنم درواقع آنها به خرید فالور اینستاگرام می پردازند. پیشنهاد‌هایی هم دارم که می‌خواهند کل صفحه‌ را چیزی در حدود 2 تا 3 میلیون تومان بخرند. در حال حاضر ادمین 5 صفحه هستم و برنامه دارم وقتی تعداد فالورهای این صفحات به 55 هزار رسید، بفروشمشان. شاید پولی که از این راه در می‌آید چنین انگیزه‌ای را در من ایجاد کرده باشد. بعضی از صفحات تو اینستاگرام هستند که زیر هر پستشان تبیلغ می‌گیرند تا برای سایر پیج ها افزایش فالور اینستاگرام انجام دهند و درآمدشان خیلی از من بالاتر است. این کار روزانه چیزی در حدود 5 تا 6 ساعت به‌صورت گسسته وقتمان را می‌گیرد ولی از انجام آن لذت می‌برم.

تارا مظاهری
در حال حاضر پیجمان چیزی در حدود 60 هزار فلاو‌کننده دارد. من خودم این پیج را ایجاد نکردم بلکه یکی از دوستام درست کرد و بعدش از من خواست کمکش کنم. الان که پیجمان 60 هزار فالور دارد دیگر با صفحاتی که زیر 40هزار فالور اینستاگرام دارند تبادل تصویر نمی‌کنیم. با این تعداد فالور شروع کردیم برای اینکه از صفحه خودمان پول دربیاوریم. برای این‌کار از ترفند تبلیغات استفاده کردیم، یعنی آمدیم تعیین کردیم به ازای قرار دادن یک تصویر در صفحه اینستاگرام خودمان در یک بازه زمانی مشخص مثلا 50 هزار تومان دریافت ‌کنیم. در حال حاضر 40 درصد از پیجمان را به تبلیغات اختصاص دادیم چراکه مردم معمولا خیلی خوششان نمی‌آید و ممکن است آن‌ فالومان بکنند. این کار برایم بیشتر جنبه تفریحی دارد و روزی حدود 2 تا 3 ساعت به‌صورت گسسته برایش وقت می‌گذارم، معمولا هزینه موبایلم بالاست و از این راه کل هزینه‌اش درمی‌آید. راستی این را هم بگویم، ما تا حالا پیشنهاد خرید کل پیج اینستاگراممان را داشتیم، کم هم نبوده، افرادی هستند که حاضرند برای خرید صفحاتی مثل صفحات ما چیزی در حدود 2 تا 3 میلیون تومان پول خرج کنند.

نظرات  (۹)

با سلام یه پیج دارم 24 هزار فالورز با لایک بین دو هزار تا شش هزار و هرروز معمولا ٢٠٠ نفر اضافه میشن به فالورزهام. پیج رو به قیمت ٧٠٠ تومان میفروشم. از نصف هم کمتر کسی خواست مراجعه کنه به پیج 
Instagram.com/chat_shot
سلام وقتتون بخیر. من متوجه نمیشم هنگام بحث از کسب درآمد از اینستاگرام که میشه همه سایت ها از درامد میلیونی این کار صحبت میکنن اما در واقع چیزی که دارم از تجربیات دیگران میبینم خیلی ناچیز تره
پاسخ:
منظور از درآمد میلیونی از اینستاگرام ممکنه خیلی موارد باشه:
فروش لایک ، فالوور یا خیلی چیز های جانبی اینستاگرام که خرید زیادی داره.
فروش صفحه اینستاگرامیتون اگه دنبال کنندش خیلی زیاد باشه.
و از این دست راه ها...
با توجه به سنتون بهتون آفرین میگم
  • محسن مقدم
  • بهترین روش کسب درامدازاینستاگرام

    واقعا تعجب کردم!!!چرا یه پیج با 60-50 هزارتا فالور باید ،ماهی 380 هزار تومن درآمد کسب کنه؟
    قضیه چیه؟
    برای این تعداد فالور اگه کسی فقط لینک های همکاری در فروشم بذاره باید خیلی بیشتر این حرفا باشه؟
    من تصمیم داشتم فالور بخرم برای پیجم ولی باشنیدن این نظرات واقعا دودل شدم.
  • اردلان پوررستم
  • با سلام و احترام خدمت شما.
    خواستم از محضر شریفتون جویا بشم که نحوه قراردادن تصویر به همراه لینک در اینستاگرام به چه صورتی است بنده برنامه شو داخل وسیله اندرویدیم نصب کردم ولی متأسفانه نمیدونم به چه صورتی بایستی لینک رو همراه تصاویر تبلیغاتیم در صفحه اینستاگرامم بگذارم. ممنون میشم بنده حقیر و راهنمایی بفرمایید. با تشکر از وبلاگ مفیدتون.
    پاسخ:
    چه با ادب.
    تو قسمت توضیحات عکسی که آپلود میکنی لینک رو بزار و مثلا بگو اگه از این ساعت خوشتون اومده و میخواین داشته باشینش به این لینک برین ارزان میدن.
    لینک های تبلیغاتی رو باید از کجا گیر بیاریم؟؟یا باید با کدوم شرکت یا ... برای تبلیغ محصول صحبت کنیم؟؟؟
    پاسخ:
    میتونید از سایت های همکاری در فروش استفاده کنید
    این سایت ها محصولات آماده دارن و شما فقط با قرار دادن لینکی که بعد ثبت نام بهتون میدن در اینستاگرامتان میتوانید کسب درآمد میلیونی داشته باشید.
    بنظر من کسب درامد از اینستا هیچ فایده ای نداره ممکنه تلاش کنید و به سود خیلی کمی برسید بیشتر بدرد یه ادم که نمیتونه کار بکنه تو اجتماع میخوره مثل سود دراوردن از کویستا گرین هوم و ایناست شانسیه و چیز دقیقی نیس هر لحظم ممکنه تغییر کنه
    خوب شد این مطلب رو خوندم میخواستم برم تو این کار حالا دیدم که کارشون درآمد کمی داره
    مرسی
    پاسخ:
    علیک سلام
    یادتون باشه در هر کاری خوب تلاش کنید میتونید موفق باشید و به درآمد خوبی برسید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">