آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

با پونیشا از استعداد های خود کسب درآمد کنید

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ب.ظ

با پونیشا از استعداد های خود کسب درآمد کنید

از دانشجویان دانشگاه گرفته، تا افراد حرفه‌ای می‌توانند پروژه‌های مورد علاقه خود را در پونیشا پیدا کنند. صدها پروژه ماهیانه توسط کارآفرینان در پونیشا ثبت می‌شود.
مهارت‌های خود را انتخاب کنید، فهرست پروژه‌های "بر اساس مهارت‌های من" را برای پیدا کردن پروژه مورد علاقه خود مشاهده و پیگیری کنید.
اطلاعیه‌های خود را تنظیم کنید، ما می‌توانیم بصورت فوری، روزانه یا هفتگی پروژه‌هایی که شما مهارت انجام آنها را دارید را برای شما از طریق ایمیل ارسال کنیم.

*مشخصات کلی
وضعیت: در حال تست
حداقل برداشت: 5000 تومان
پرداخت به: کارت های عضو شتاب
لینک ثبت نام: ثبت نام
تعداد برداشت: 0

چطور شروع کنم؟
آیا شما به کامپیوتر و اینترنت پر سرعت دسترسی دارید؟ بله؟ بسیار عالی.
شما ابزار لازم برای کار آنلاین را در اختیار دارید. قدم بعدی، ایجاد یک پروفایل کامل و حرفه‌ای به عنوان یک فریلنسر است.
پروفایل خود را به عنوان یک معرف، رزومه و یک بروشور بازاریابی در نظر بگیرید. با مشخص کردن مهارت‌های حرفه‌ای خود، تجربیات، سوابق تحصیلی و نمونه کارها، شانس خود را برای جذب مشتریان احتمالی بالا ببرید.
بهترین پروفایل‌، پروفایل‌ کاملی است که به خوبی نوشته شده باشد، غلط املایی نداشته باشد و عکس حرفه‌ای و دوستانه‌ای داشته باشد. بنابراین بهتر است کمی وقت بگذارید و این کار را درست انجام دهید.

چطور استخدام شوم؟
انتخاب شدن برای انجام پروژه در پونیشا هیج فرقی با دنیای واقعی ندارد. شما می‌بایست پیشنهاد خود را برای انجام پروژه ارسال کنید و کارفرما را متقاعد کنید که شما بهترین فرد برای انجام پروژه هستید.
با جستجو در "پروژه‌های باز" که مهارت انجام آنها را دارید شروع کنید. زمانی که پروژه مناسب را پیدا کردید، پیشنهاد خود را ارسال کنید و توضیح دهید چرا شما بهترین فرد برای انجام این پروژه هستید.
با دقت خواسته کارفرما را بررسی کنید و بر اساس آن پیشنهاد خود را ارسال کنید.
با صداقت نقاط قوت و مهارت خود را به کارفرما ارائه کنید.
آیا چند پروژه را که مهارت انجام آنها را دارید پیدا کرده‌اید؟ برای انجام همه آنها پیشنهاد ارسال کنید. در حقیقت شانس شما برای استخدام شدن با ارسال پیشنهاد برای چندین پروژه بالاتر می‌رود.

آیا می‌توانم یک آینده شغلی مطمئن داشته باشم؟
در یک کلمه بله. شما قدرت این را دارید که بصورت حرفه‌ای و شخصی موقعیت شغلی مناسبی برای خود ایجاد کنید. بنابراین اگر آماده‌اید تا کنترل روش کاری خود را در دست خود بگیرید به جای مناسبی آمده‌اید.
اگر شما کار با کیفیت و عالی ارائه دهید، رتبه و نظر عالی دریافت می‌کنید و این موضوع باعث می‌شود که به موقعیت‌های کاری بهتر و پول بیشتری دست پیدا کنید.
بهترین فریلنسرها کسانی هستند که :
پاسخگوی نیازهای کارآفرینان باشند.
ارتباط خوبی با کارآفرینان خود برقرار کنند.
در ارتباط با مهارت‌های خود و روند کار صادق باشند.
بتوانند هر بار، در مدت زمان مشخص شده کاری با کیفیت عالی ارائه دهند.
زمانی که بتوانید چند مشتری خود را خوشحال و راضی نگه دارید، اطمینان داشته باشید در آینده تعداد بیشتری مشتری خواهید داشت و تعداد آنان نیز روز به روز افزایش خواهد یافت. در یک چشم به هم زدن خواهید دید که یک فریلنسر تمام وقت شده‌اید که تنها روی پروژه‌هایی که دوست دارید کار می‌کنید.

چطور پرداخت‌ها را دریافت می‌کنم؟
تمام پرداخت‌های پروژه‌ها از طریق ایجاد پرداخت امن در پونیشا انجام می‌شود. پرداخت امن می‌تواند توسط کارفرما برای انجام کل پروژه یا بصورت فازبندی (بسته به نوع پروژه و توافق با کارفرما) ایجاد شود. کارفرمایان می‌توانند به تعداد مورد نیاز برای شما پرداخت امن ایجاد کنند.
پس از ایجاد پرداخت امن شما می‌توانید با خیال راحت پروژه را انجام و تحویل دهید. پس از تحویل پروژه، کارفرما پرداخت امن را برای شما آزاد می‌کند.
پرداخت امن آزاد شده، به حساب شما در پونیشا واریز می‌شود و شما در هر زمان می‌توانید درخواست برداشت وجه ایجاد کنید تا پونیشا مبلغ درخواست شده را به حساب بانکی شما انتقال ‌دهد.

 چقدر درآمد می‌توانم کسب کنم؟
مانند هر حرفه‌ای دیگر، میزان درآمد شما به تجربه شما و میزان تقاضا برای مهارتی که ارائه می‌کنید بستگی دارد. شما وقتی اعتبار لازم را از انجام پروژه‌ها در پونیشا بدست آورید، می‌توانید مبلغ بیشتری از مشتریانی که ارزش تجربیات شما را درک می‌کنند دریافت کنید.
همینطور با دسترسی به هزاران هزار کارآفرین هیچ محدودیتی برای کسب درآمد برای شما وجود ندارد.
توضیحات و سوالات متداول برداشته شده از سایت پونیشا می باشد.
  • ایری ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">