آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

درباره سایتهای سرمایه گذاری

پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ

درباره سایتهای سرمایه گذاری

در مقاله سرمایه گذاری در سایتهای اینترنت قرار بر این شد در مقاله بعدی یک سری اطلاعات در رابطه با راههای شناخت بهترین سایتها برای سرمایه گذاری را  در اختیار شما قرار بدهیم . حالا مرحله به مرحله به تمام سوالات به طور کامل پاسخ داده می شود.

۱- اینگونه سایتها را از کجا شناسایی کنیم ؟
در اینترنت یک سری سایتهایی هستند که در اصطلاح به آنها مانیتورینگ میگویند.
این سایتها به بررسی ، شناسایی و معرفی سایت های سرمایه گذاری معتبر می پردازند. تمامی مواردی از قبیل روز تاسیس و مدت فعالیت سایت، میزان سود سایت ، بانکهایی که با آن سایت کار می کنند و نظرات افرادی که در آن سایت سرمایه گذاری کرده اند در سایت های مانیتورینگ منعکس می شود. سایتهای مانیتورینگ خودشان از افرادی تشکیل شده اند که در این سایت ها سرمایه گذاری کرده و میزان اعتماد به این سایتها را با درجه بندی خودشان برای مردم مشخص می کنند . به عنوان مثال سایتهای مانیتورینگ نشان میدهند که خودشان چقدر در آن سایت سرمایه گذاری کرده اند ، چند روز از فعالیت آن سایت می گذرد و افرادی مثل من و شما که در آن سایت سرمایه گذاری می کنیم با عضویت در این سایت ها (سایت های مانیتورینگ) در قسمت نظرات ، نظر خودمان را در مورد سود آن سایت و پرداخت سود و قابل اعتماد بودن اعلام می کنیم تا دیگران بخوانند و در صورت اطمینان سرمایه گذاری کنند.
در اینترنت تعدادی سایت مانیتورینگ معروف و قابل اعتماد وجود دارد.

2-عمراین سایتها و مدت فعالیتشان چقدر است ؟
معمولا این سایتها عمر زیادی ندارند و نهایت عمرشان ۲ سال می باشد .دوستان ، برای سرمایه گذاری در این سایتها با توجه به اطلاعاتی که سایتهای مانیتورینگ می دهند میتوان در موقعی مناسب سرمایه گذاری را آغاز نمود و سپس در موقعی مناسب کل سرمایه را بیرون کشید .

۳-اصلاً چگونه به این سایتها اطمینان کنیم ؟
همانطور که عنوان شد این نوع سرمایه گذاری اینترنتی بوده و با ریسک همراه می باشد. اما، به طور مثال اگر یک شرکت سرمایه گذاری در ۲ یا چند سایت مانیتورینگ تایید شده باشد راهی برای اطمینان به آن می باشد . همچنین نظرات کسانی که در این سایت ها سرمایه گذاری کرده اند بسیار مهم می باشد و اینکه چه رتبه ای را برای این سایت ها در نظر گرفته اند. ضمنا ما میتوانیم با حداقل سرمایه گذاری وارد شویم، مثلا با ۱۰ دلار و در روزهای ابتدایی سرمایه گذاری مشخص می شود که سایت های مربوطه چقدر به تعهداتشان پایبند هستند . خوبی این سایت ها این است که با مبلغی کم نیز می توان سرمایه گذاری و کسب سود را آغاز نمود.

۴-نحوه سرمایه گذاری و دریافت سود چگونه است ؟
نحوه دریافت و پرداخت سود و سرمایه گذاری از طریق بانکهای ایترنتی می باشد. در سایتهای سرمایه گذاری خودشان اعلام می نمایند که با کدام بانک ایترنتی کار می کنند. به عنوان مثال بانک هایی مانند لایبرتی ریزرو و پرفکت مانی بانک هایی هستند که اکثر سایتها با آنها کار می کنند. نحوه افتتاح حساب در این بانکها بسیار ساده است و همچنین نحوه واریز پول و برداشت آن نیز از طریق صرافی های ایرانی انجام می شود.
سعی میکنیم تا حد امکان تمامی مراحل افتتاح حساب در این بانکها ، نحوه واریز پول به شرکت های سرمایه گذاری ، نحوه دریافت سود و تبدیل آن به پول کشورمان را به شما آموزش دهیم.

۵-آیا با وجود تحریم ها امکان بستن حساب ما در شرکت های سرمایه گذاری و بانک های اینترنتی وجود دارد ؟

تحریم ها هیچ تاثیری در کار سرمایه گذاری آنلاین نداشته و ضمنا بانک های اینترنتی و سایت های سرمایه گذاری که نام بردیم اصلا به تحریم ایران کاری ندارند . این را از آنجایی می گوییم که با مکاتبه و نامه نگاری از خود مدیران سایت ها پرسیده و تا به حال در این چند سال فعالیت تحریم ها تاثیری بر فعالیت افراد نداشته است.برای این سایت ها مهم سرمایه گذاری و کسب سود می باشد.
در ضمن ما برای محکم کاری و اطمینان کامل در هنگام اتصال به اینترنت خرید اکانت تعویض نمودن آی پی را به دوستان توصیه می کنیم.
منبع این مقاله سایت "سودآور" به آدرس 
"sodavar.ir"
.می باشد
  • ایری ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">