آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

کسب درآمد از همکاری در فروش پایگان

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۲۲ ب.ظ

کسب درآمد از همکاری در فروش پایگان

پایگان هم جزو سیستم های همکاری در فروش معتبر ایرانه والبته پنل کاربری بسیار شفاف . کاربر پسندی داره و از استفاده از این سرویس حتما لذت خواهی برد.

*مشخصات کلی
وضعیت: در حال تست
حداقل برداشت: 7000 تومان
پرداخت به: کارت های عضو شبکه شتاب
لینک ثبت نام: ثبت نام
تعداد برداشت: 0

سوالات متداول
شروع کار
1) برای شروع باید چه کاری انجام دهم؟
- جهت شروع شما باید یک سایت، وبلاگ و یا گروه اینترنتی فعال داشته باشید یا حداقل فعالیتی در زمینه اینترنت و فضای مجازی داشته باشید که منجر به ایجاد بازدید کننده برای شما شود، سپس با توجه به میزان بازدید و قرار دادن تبلیغ محصولات فروشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان باعث به فروش رسیدن محصولات شوید.
در صورتی که خریدی با کد اختصاصی شما اتفاق بیافتد مبلغ 25-60% از قیمت محصول به عنوان پورسانت برای شما منظور خواهد شد.
* در صورتی که هنوز هیچ فعالیتی در اینترنت ندارید پیشنهاد میشود همین حالا با جستجو در گوگل از دهها روش ممکن جهت فعالیت اینترنتی آگاه و بهره مند شوید. *
2) چگونه از کدهای تبلیغاتی استفاده کنم؟
- فقط کافیست به منوی "کدهای تبلیغاتی" از پنل کاربری خود مراجعه نمایید سپس می توانید کدهای مورد نظر خود را انتخاب و پس از سفارشی سازی در مکان مناسب استفاده نمایید، جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحات کد تبلیغاتی مراجعه نمایید تا با نحوه استفاده هریک آشنا شوید همچنین پیش نمایش کدهای تبلیغاتی نیز در لحظه آماده و به شما نمایش داده میشوند.
3) نحوه راه اندازی فروشگاه رایگان به چه صورت می باشد؟
- شما میتوانید به منوی فروشگاههای شما مراجعه نموده و درقسمت ثبت فروشگاه، فروشگاه رایگان خود را در کمتر از چند دقیقه افتتاح نمایید. اگر می خواهید فروشگاهی با دامنه اختصاصی خود داشته باشید در قسمت ثبت دامین می توانید دامین مورد نظر را ثبت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد نحوه ثبت نیز توضیحات مربوطه در صفحه ثبت دامین را به دقت مطالعه نمایید.
4) چگونه در وبلاگ خود تبلیغ کنم؟
- ابتدا کد مورد نظر خود را از قسمت "کدهای تبلیغاتی" سفارشی سازی و انتخاب نمایید، سپس در بخش مدیریت وبلاگ خود وارد شوید. اگر میخواهید تبلیغ مورد نظر در قالب کلی وبلاگ قرار داشته باشد باید در قسمت ویرایش قالب در جای مناسب کد را کپی نمایید.
در غیر اینصورت میتوانید جهت نمایش تبلیغ در بین مطالب بخشی از تبلیغ یک محصول را با کمی تغییرات (جهت بهبود نمایش در موتورهای جستجو) به عنوان یک پست جدید در بلاگ خود منتشر نمایید، یااینکه با توجه به مطالبی که منتشر می کنید تبلیغات مرتبط و متناسب با پست را در لابه لای مطالب هر پست قرار دهید که البته این روش موثر تر خواهد بود.
* توصیه میشود در صورت تبلیغات دستی فقط بخشی از توضیحات محصول را قرار دهید و بیشتر بازدید کننده را به سمت فروشگاه خود هدایت نمایید.*
محصولات و ارسال سفارشات
1) چرا گاهی اوقات تغییر حالت سفارشات دیر انجام می‌‌شود؟
- تغییر حالت سفارشات از تحت بررسی به آماده به ارسال و در حال ارسال پیکی مطمئناً یک روز پس از ثبت سفارش صورت می‌گیرد در حالیکه تغییر حالت از آماده به ارسال به در حال ارسال و از در حال ارسال به توزیع گردید توسط مراکز پست انجام می‌شود و تأخیر ایجاد شده به علت کم لطفی همکاران پستی در برخی مناطق صورت می‌گیرد.
2) چرا بعضی از سفارشات در حالت انتظار کالا قرار می‌گیرند؟
- موجودی تعدادی از محصولات در انبار که عمدتاً در دسته زیورآلات قرار دارند، به صورتی مقطعی به صفر می‌رسند و در فاصله زمانی تهیه این محصولات و اضافه کردن آنها به محصولات موجود در انبار سفارشات مربوط به آنها در حالت انتظار کالا قرار می‌گیرند.
3) آیا هر روز محصول جدیدی به فروشگاهها اضافه می‌شود؟
- هر روز حداقل یک محصول پرفروش به فروشگاهها اضافه شده که در صفحه نخست پنل و در قسمت "جدیدترین محصولات فروشگاه ها" قابل مشاهده می‌باشد.
تسویه حساب و واریز درآمد
1) برای درخواست واریز چه کاری باید انجام بدهیم؟
- تسویه حساب و واریز درآمد به صورت اتوماتیک و هفتگی صورت می گیرد. اما در صورتیکه مبلغ طلب شما  به مبلغ 100 هزارتومان رسیده باشد می توانید از طریق ارسال تیکت درخواست  واریز نمایید تا زودتر از موعد واریز شما انجام شود، همچنین برای وبمستران 7 ستاره واریزی ها به صورت روزانه انجام میشود.
2) آیا سقفی برای تسویه حساب و پرداخت درآمد من وجود دارد؟
- در صورتی که درآمد شما بالاتر از مبلغ 7,000 تومان باشد و یک سفارش توزیع گردید در 45 روز اخیر داشته باشید ،تسویه حساب صورت گرفته و درآمد شما به حسابتان واریز می‌شود.
3) اگر برای مدتی نتوانستم فعالیت کنم چه اتفاقی می‌افتد؟
- پنل همکاری شما به مدت 6 ماه از زمان قطع همکاری شما فعال خواهد بود و بعد از 6 ماه به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد.
4) آیا امکان واریز درآمد به حسابهایی به جز سیبا وجود دارد؟
- این امکان وجود دارد اما قطعاً واریز به حسابهای به جز سیبا پس از واریز به این حساب صورت گرفته و تسویه حساب با شماره حسابهای به جز حساب سیبا با تأخیر صورت می‌گیرد.
5) اگر من به عنوان زیرمجموعه یکی از اعضای ستاپ عضو سیستم شده باشم درآمدم کم خواهد شد؟
- زیر مجموعه بودن به هیچ عنوان اثری در میزان درآمد شما نخواهد داشت. درصدی که به وب مستر برای زیر مجموعه گیری اضافه می شود پایگان درنظر می گیرد و هیچ مبلغی از زیرمجموعه کسر نمی کند.
6) چرا گاهی اوقات مبلغی کمتر از مبلغ درآمد من به حساب واریز می‌شود؟
- معمولا لیست واریزی ها 1-2 روز قبل از ثبت واریز در پنل تهیه و تحویل بانک میشود، به همین دلیل گاهی اوقات ممکن است هنگام ثبت واریزی طلب وبمستر صفر نشده باشد درحالیکه هنگام تهیه لیست واریز قطعا کلیه حسابها تا ریال آخر صفر میشود و این اختلاف هنگام ثبت به دلیل اختلاف زمان تهیه لیست واریز تا زمان ثبت واریز می باشد.
7) آیا هزینه ارسال سفارشات برگشتی از درآمد من کسر می‌شود؟
- خیر هیچ مبلغی بابت سفارشات برگشتی از درآمد شما کسر نمی‌گردد. فقط 80% پورسانتی که به دلیل ارسال شده بودن سفارش برای شما منظور شده بود از حساب کاربری شما حذف میشود و هیچ مبلغ اضافی به هیچ عنوان کسر نمی گردد.
  • ایری ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">