آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

کسب درآمد از آپلود و نمایش عکس با سایت imagetwist

imagetwist از جمله سایت هایی هستش که در زمینه کسب درآمد با آپلود و نمایش عکس تونسته موفق باشه و کاربراشو راضی نگه داری این سایت برترین سایت در این زمینه است و کار کردن باهاش خیلی آسونه.

*مشخصات کلی
وضعیت: معتبر
حداقل برداشت: 10 دلار
پرداخت به: Payza , Webmoney
لینک ثبت نام: ثبت نام
تعداد برداشت: 6

  • ایری ...
اسکم(کلاه بردار یا از رده خارجه)

حداقل میزان سرمایه گذاری در سایت AprilCoin معادل ۰٫۰۰۰۱۰۰۰۰ بیت کوین است که سود آن به صورت ساعتی به حساب شما افزوده شده و قابل برداشت است به عنوان مثال شما با سرمایه گذاری مبلغ ۱ میلیون ساتوشی در ساعت ۱۰۰۰ ساتوشی سود خواهید کرد.
پرداخت در این سایت بدون محدودیت ،بدون کارمزد و به صورت آنی است ، با معرفی سایت آپریل کوین به دوستان خود می توانید معادل ۵% از میزان سرمایه گذاری آنان را نصیب خود کنید.
جهت سرمایه گذاری می توانید از قسمت Investment اقدام کنید در صفحه باز شده جدید آدرس بیت کوینی ارائه می شود که می بایست مبلغ مورد نظر خود برای سرمایه گذاری را به این آدرس واریز کنید.

*مشخصات کلی
وضعیت: اسکم(کلاه بردار یا از رده خارجه)
حداقل برداشت: 0.001 بت کوین
پرداخت به: blockchain.info
لینک ثبت نام: ثبت نام
تعداد برداشت: 0

  • ایری ...

کسب درآمد از همکاری در فروش همیار شاپ

همیار شاپ تازه وارد عرضه سیستم های همکاری در فروش شده ولی ب نظر میاد میخواد شروع خوبی داشته باشه شعاری که برای شروع کار داده: ما تا انجایی که می توانستیم پورسانت رو زیاد کردیم و همچنین قیمت های محصولات را هم نسبت به جاهای دیگه ارزان تر گذاشته ایم
شعار نمیدهیم که بیشترین پورسانت و...

گر چه هنوز در حد حرف و شعار است ولی انتظار میرود نتیجه خوبی بشه ازش گرفت.

*مشخصات کلی
وضعیت: در حال تست
حداقل برداشت: 10.000 تومان
پرداخت به: تمامی بانک ها ایران
لینک ثبت نام: ثبت نام
تعداد برداشت: 0

  • ایری ...
چطور در تابستون درآمد کسب کنیم
اینکه تابستان را چطور بگذرانیم سوال خیلی هاست ولی بعضی ها به جای تفریح دوست دارن از این زمان طلایی استفاده کنن و سال جدید رو با جیب پر پول شروع کنن در این مطلب میخوام راه های کسب درآمد در تابستان رو بگم شاید زیاد هم جالب و خوب نباشن ولی برای اونایی که برنامه خاصی ندارن بهترین گزینه ها رو سعی می کنم بزارم.
  • ایری ...

اسکم(کلاه بردار یا از رده خارجه)

وطن پاپ با امید رضایت کاربرانش کار خود رو شروع کرده پس ممکنه سایت خوبی برای فعالیت باشه ضمن اینکه تازه هم تاسیس شده در حال حاضر فعالیت درآن بهترین گزینه خواهد بود.

*مشخصات کلی
وضعیت: اسکم(کلاه بردار یا از رده خارجه)
حداقل برداشت: 5.000 تومان
پرداخت به: تمامی بانک ها ایران
لینک ثبت نام: ثبت نام
تعداد برداشت: 0

  • ایری ...
سایت های درگاه پرداخت آنلاین ایرانی
در دنیای امروز، همه جا سخن از تجارت الکترونیک است. شمار فروشگاه‌های اینترنتی روز به روز بیشتر، اینترنت در دسترس‌تر و شوق خرید اینترنتی میان مردم هم بیشتر می‌شود. در این میان نقش پرداخت اینترنتی هم پررنگ است. چرا که فروشندگان و هم خریداران برای دردسر کمتر، گرایش بیشتری به این گونه پرداخت دارند.

برای پرداخت آنلاین باید بستری فراهم شود که جابه‌جایی پول در شبکه‌ی بانکی به سادگی انجام گیرد. درگاه پرداخت اینترنتی همین کار را انجام می دهد. تنها با کارت بانکی و درگاه پرداخت اینترنتی، به سادگی می‌توان اقدام به پرداخت پول کرد.

شما می توانید با عضویت در جهان پی و دریافت درگاه پرداخت آنلاین ، کالا و خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهید و هزینه آن را به صورت لحظه ای در حساب خود دریافت کنید ، درگاه پرداخت آنلاین جهان پی امکان پرداخت با تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب را دارا می باشد .
  • ایری ...

کسب درآمد از همکاری در فروش دایان

محصولات متنوع با تصاویر جالب و بروز بودن و پورسانت های مناسب از ویژگی های خوب سیستم همکاری در فروش دایان است که می توانید با این ویژگی ها شروع خوبی با دایان داشته باشید.

*مشخصات کلی
وضعیت: در حال تست
حداقل برداشت: 10.000 تومان
پرداخت به: تمامی بانک ها ایران
لینک ثبت نام: ثبت نام
تعداد برداشت: 0

  • ایری ...
9 سایت معتبر برای دریافت رایگان و سریع ساتوشی
جهت کسب درآمد ساتوشی و مطمئن در این قسمت ۱۱ سایت و روش ساده جهت کسب درآمد رایگان و نامحدود ساتوشی خدمتتان ارائه می شود ، این سایت های همگی معتبر هستند و دریافتی از آنها حداقل چند بار توسط ما تست شده است از این رو براحتی و با خیال آسوده در این سایت ها ثبت نام و فعالیت کنید ، گفتنی است همگی سایت های معرفی شده در این قسمت دارای سیستم رفرال یا زیر مجموعه گیری بوده که از درآمد زیر مجموعه ها هم می توانید به سود مناسبی برسید،تمامی این سایت ها جهت واریز بیت کوین به حساب اصلی شما در بلاکچین از سایتی واسط به نام epay استفاده می کنند حسن این کار هم این است که به دلیل واریز آنی همه مبالغ دریافتی در epay می توانید با کمی تلاش هر روز مبالغ دریافتی از سایت ها را به حساب بیت کوین اصلی خود در Blockchain منتقل کنید در ادامه همین مطلب نحوه ثبت نام و کار با حساب واسط epay نیز توضیح خواهم داد .حال می بایست در تک تک سایت های زیرین ثبت نام کنید جهت ثبت نام فقط کافیست روی لینک هر سایت کلیک کرده بعد یک بار بازی را با وارد کردن حساب بیت کویینی خود و عبور از تست انسان شناسی انجام دهید.
  • ایری ...