آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

درباره شرکتهای هرمی

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ب.ظ

بهم گفتن باید بری یه حساب بانک ملت بازکنی برای اینکه پورسانت ها راس هرماه به اون حساب واریزمی شن وقرارداد باشرکت روهم امضا کنی،ومدارکتم توسایت اسکن کنی وعکستم بگذاری، درکل همه این کارارو کردم اصلا هم فکرنمی کردم سرم کلاه گذاشته باشن،وقتی این کارام تموم  شد گفتن باید کلاس ها رو بیای برای آموزش ،رفتیم تو کلاس ها ومتوجه شدم سران شرکت میان سخنرانی می کنن وبه اعضا روحیه می دن ،وشرکت روازناموس خودشون بالاتر می دونستن،تومیتینگ هایی که می گذاشتن جوری صحبت می کردن که اعضای نسبتا زیادی که میومدن هیپنوتیزم می شدن،تویکی ازاین کلاس ها به همه می گفتن چشماتون روببندید وآرزوهاتونو تصور کنید وهمه مجبوربودن که این کاروبکنن،متوجه شدم خیل عظیمی ازآدم هایی که اومده بودن داشتن گریه می کردن با تصورآرزوهاشون،بدبخت ها نمی دونستن که یه عده سودجو دارن شستشو مغزیشون می کنن.

من خودمم اوایل کار شستشوی مغزی شده بودم ویه جورایی با تلقینشون داشتن ازصداقت آدمای زود باور سواستفاده می کردن،بعدازرفتن کلاس ها بود که دیدم سیریشم شدن وگیر دادن خرید بزن ازتوسایت وآماده باش که استیج وسکو بزنی،وحتی بهم می گفتن واصرارشدید می کردن که پول قرض کن ووارد سیستم خریدشو وخرید بزنوهمش میگفتن اولین چیزاینه که خرید رو خودت شروع کنی وهمش خودشون وافرادی رومثال می زدند که پول قرض کرده اندووارد سیستم وسقف خرید شده بودند.
با دیدن جنساشون متوجه شدم خیلی گرونه وجنس باکیفیت وبهترازاین توبازار هست،اما بازیه جورایی پول قرض کردم وجنس خریدم،به مبلغ کم اما هرباروهرماه بهم زنگ می زدن وسیریش شده بودن وهمش می گفتن خرید بزن خرید بزن،درکل خودم چندنفردیگه روتوسیستم آوردم  یه لیست بهم دادن گفتن 300 نفروباید نام ببری ازدوستانت ونزدیک تریناشون روباید بیاری به شرکت که اونا هم سه تا دیگه بیارن....
ومتوجه شدم سیستم جوریه که باید بری التماس کنی که بیا توسیستم وخریدبزن،به هرکی میگفتی نمیومد وبه چشم یه آدم ابله نگات می کرد،یه جورایی آبروم پیش همه دوستام رفته بود وهیچ کدومشون هم نیومدن وازیه طرفی لیدرا هم هی بهم زنگ می زدن که خرید بزن وبرو فالوشون کن وبیارشون تو یه موقعیت خیلی بدگیرافتاده بودم.
که تو فروش اجناس متوجه شدم جنسا همشون تقلبی وفیک هستند وهیچ کس حاضرنیست بخره ازم،یه جورایی وجدانمم اجازه نمی داد که دیگه اینکاروبکنم..یواش یواش متوجه شدم یه جورایی سرم کلاه بزرگی رفته بود.دیگه روم نمی شد قضیه روبه کسی بگم وکلی جنسم رو دستم باد کرده بود وشرکت هم پس نمی گرفت جنسای تقلبیشو....بعداریه مدت که به مونا گفتم نمیام دیگه اخلاقش خیلی بدشده بود وحتی جواب سلامم روهم نمی داد دیگه...ازاون به بعد گفتم این شرکت ها همه چیه آدمو به باد می ده هم آبروی آدمو می بره وهم دوستای آدمو ازدست میده...............
دیگه ازاین به بعدازهمه این آدما که هیچ کمکی بهم نکردن بدم اومد،توتوجیهی که داشتن همش درآمد سرشاخه ها رو عنوان می کردند ودم ازوزارت بازرگانی می زدند وهمش میگفتن فلانی با فلان کار ؛کاروزندگیشو ول کرداومد بادران؛تو خودتو باور نداشتی واگه باورداشتی می تونستی موفق شی...درکل سیستم با دروغ کارخودشو شروع می کنه وسعی دراستمراراین دروغ ودادن جنبه تقدس به دروغ داره.بعدازمدتی که خواستم جنسامو به فامیلمون که منوآورده پس بدم حالت دعوا باهام گرفته بود وسعی می کرد خودشو برحق نشون بده.
ومنوآدم احمق ونادون جلوه بده،جنسایی که بهش دادمو پس نمی گرفت وبازم اصرارداشت به جای این جنس جنس دیگه بهم بده وازشرم خلاص شه به گفته خودش،البته تو قانون شرکت های نتورک خونده بودم که باید جنسو پس بگیرن،اما فی الواقع قانونی که به ضررشون بود.
رواجرانمی کردن،همش یاد این جمله لیدرها که توکلاس ها می گفتند میفتم که میگفتن تو برای مادرت چیکارکردی  روزمادروقتشه که بااین کارزندگیشونو دگرگون کنی وهمش مثال غورباغه کر رو میزذن که با وجودکربودن زنده موند وبه موفقیت رسید...بعدازیه مدتی متوجه شدم که همه لیدرهای اون شرکت شکست خورده های کوئست بودن که درغالب یه شرکت دیگه همون روش های شرکت های هرمی روبه کارمی برند منتها کارشون یه تفاوتایی داشت یکی اینکه قانونی شده بودن با یک سری زدوبندهایی که داشتن ودوم اینکه برخلاف کوئست خریدواقعی جنس وجود داشت..اما برخلاف گفته خودشون من این شرکت رو صد درصد هرمی می دونم،هرسیتمی که توش حتی یک سرشاخه وجودداشته باشه صد درصد هرمیه.
منبع این مقاله سایت "شرکت های هرمی" به آدرس
"questism.mihanblog.com/post/607"
می باشد.
  • ایری ...

نظرات  (۵)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

حرفم خطاب به جناب اسمعیل نامی شب خانه است. شما از حقیقت سواستفاده می کنی تا دروغی رو به خورد ملت بدی؟؟؟ بله هدف ایجاد کردن خوبه اما نه اینکه به بهانه هدف داشتن ملت رو برده نوین سرمایه دارها کنید. شماها به ملت یاد میدین برای پیشرفت کردن پا رو صورت عزیزان و دوستاشون بزارن و بالا برن ترقی کنن. تا اون سرمایه داری که جنساش توسط بازاریاب های ساده لوح  فروش میره پولدارتر و پولداتر بشه. شماها یک نظام امپریالیسم برای به برده کشیدن خودتون و دیگران ایجاد کردین. عین این میمونه که دور خودتون و دیگران زندان طلایی ساختین و از اینکه تو زندان طلایی هستین خوشحالید!! در باغ سبز نشون هم میدین. من با چنین بازاریابی شدیدا مخالفم اونم بازایابی اجناسی مزخرف و گران. چقدرم قشنگ برنامه ریزی کردن چون فامیل و اشنای یه بازایاب رابطه ای نزدیک و عاطفی دارن حتی اگه اجناس بازاریاب گرون و بی کیفیت باشه بعد از خرید دیگه صداش درنمیاد!!! من اینو بارها دیدم تو اقوام ما خیلی ها تو انواع شرکت هایی مثل بادران و بیز و پنبه ریز و اوووو تو همشون بودن و موقع فروختن اجناس به فامیل میدیدم که خیلی ها بخاطر فامیلیت اعتراضی نکردن فقط اونا که فامیل دور بودن اجناس رو پس دادن. 


  • اسمعیل نامی شب خانه



  •  
  • ***** ************************
سلام
عزیزم در این که سرت کالاه رفته شکی نیست .
ولی سوال اینجاست : خودت کلاه سر خودت گذاشتی یا اینکه فکر میکنی کسی که میخواسته کمکت کنه کلاه سرت گذاشته ...
فکر کنم نگاه به وضع زندگیت کنی متوجه میشی
  • اسمعیل نامی شب خانه
  • با عرض ادب و سلام خدمت دوست عزیز
    سوالی داشتم شما یه جایی ثبت نام کردی یه حساب بانکی هم باز کردی مدارکتم اسکن کردی که به دردت میخورن تا اینجا چجوری کلاه سر آدم میره؟با این کاری که کردی واقعا کلاه بزرگی سرت رفته!!!!!!!!
    نوشتن هدف نیمی از راه رسیدن است.اینو من نمیگم اساتید بزرگی چون احمد حلت ، دکتر آزمندیان،دکتر جعفری و خیلیای دیگه میگن.این حرفارو به کسی بگو که دقیقا مثل خودت فکر میکنن آبروتو بیشتر از این نبر. یه کسایی بودند که میخواستن کمکت کنند که شما قدرشونو ندونستین.پیشنهاد میدم برگردین دستشونو ببوسین و به کارتون ادامه بدین.مطمئن باشین اگه نرین در یکی دو سال آینده بدجوری پشیمان میشید.
    دقیقا کار ما شستشو دادن مغزهای افرادی چون شماست.بله بعضی افراد مثل شما از آنجایی که هیچ جا از هدف ، چرایی مسیر و دید از آینده نداشته و به گوشش نخورده باید شستشو داده بشه.شما هنوز نفهمیدید داشتن هدف برای هر انسانی لازم و واجب است.بازاریابی شبکه ای یک صنعت است صنعتی عظیم ، و یک صنعت هیچوقت از بین نمیرود.خودتان را به خواب نزنید وقت خواب نیست.
    سلام
    این مطلب توسط کسی نوشته شده که توی شرکت ابر تجارت کهکشان فعالیت میکنه ...

    پس بیخودی بادران خراب نکنید !
    پاسخ:
    تو مطلبشون به بادران هم اشاره شده بود برای همین گذاشتم.
    باتشکر
     15 شرکت قانونی به صورت هرمی کار میکنند
     در پیوندهای بلاگم فهرست ووبلاگ جامع روگذاشتم ببینید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">