آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

سایت های درگاه پرداخت آنلاین ایرانی

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ
سایت های درگاه پرداخت آنلاین ایرانی
در دنیای امروز، همه جا سخن از تجارت الکترونیک است. شمار فروشگاه‌های اینترنتی روز به روز بیشتر، اینترنت در دسترس‌تر و شوق خرید اینترنتی میان مردم هم بیشتر می‌شود. در این میان نقش پرداخت اینترنتی هم پررنگ است. چرا که فروشندگان و هم خریداران برای دردسر کمتر، گرایش بیشتری به این گونه پرداخت دارند.

برای پرداخت آنلاین باید بستری فراهم شود که جابه‌جایی پول در شبکه‌ی بانکی به سادگی انجام گیرد. درگاه پرداخت اینترنتی همین کار را انجام می دهد. تنها با کارت بانکی و درگاه پرداخت اینترنتی، به سادگی می‌توان اقدام به پرداخت پول کرد.

شما می توانید با عضویت در جهان پی و دریافت درگاه پرداخت آنلاین ، کالا و خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهید و هزینه آن را به صورت لحظه ای در حساب خود دریافت کنید ، درگاه پرداخت آنلاین جهان پی امکان پرداخت با تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب را دارا می باشد .

در اینجا شما 10 سایت ایرانی که امکان درگاه پرداخت رو ارائه میکنن مشاهده می کنید که بر اساس رتبه مرتب شده اند:

1-پی لاین
www.payline.ir
وب سایت خود را با استفاده از سیستم مدیریت محتوای خاصی راه اندازی نموده اید؟ برای وب سایت خود درگاه پرداخت نیاز دارید؟ با استفاده از پلاگین ها و نمونه کدهای موجود، می توانید در کمترین زمان ممکن وب سایت خود را به درگاه پرداخت پی لاین مجهز نموده و تجارت خود را آغاز نمایید!

2-پارس پال
www.parspal.com

پارس پال ارائه دهنده خدمات پرداخت و دریافت وجه به صورت آنلاین یا همان پول الکترونیکی در ایران می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد که از سراسر ایران به صورت آنلاین ، آنی و ایمن پول دریافت یا برای سایر افراد ارسال نمایید و در هر زمان که بخواهید پول یا اعتبار خود را به حساب بانکی خود واریز نمایید.
یکی دیگر از خدمات پارس پال ارائه درگاه پرداخت به وب سایت ها و تضمین خرید کاربران می باشد ، که مدیران سایت ها می توانند با عضویت در پارس پال و دریافت پذیرندگی و درگاه پرداخت به آسانی امکان پرداخت آنلاین را برای وب سایت خود فراهم آورند . همچنین کاربران سایت ها می توانند با پرداخت توسط پارس پال با اطمینان هزینه خود را واریز نمایند چرا که پارس پال تضمین کننده پرداخت شماست.

3-جهان پی
www.jahanpay.com
شما می توانید با عضویت در جهان پی و دریافت درگاه پرداخت آنلاین ، کالا و خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهید و هزینه آن را به صورت لحظه ای در حساب خود دریافت کنید ، درگاه پرداخت آنلاین جهان پی امکان پرداخت با تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب را دارا می باشد.

4-درگاه پرداخت
dargahpardakht.com
سامانه الکترونیکی درگاه پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت و دریافت وجه به صورت آنلاین یا همان پول الکترونیکی در ایران می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد که از سراسر ایران به صورت آنلاین ، آنی و ایمن پول دریافت یا برای سایر افراد ارسال نمایید و در هر زمان که بخواهید پول یا اعتبار خود را به حساب بانکی خود واریز نمایید.
یکی دیگر از خدمات سامانه الکترونیکی درگاه پرداخت ارائه درگاه پرداخت به وب سایت ها و تضمین خرید کاربران می باشد ، که مدیران سایت ها می توانند با عضویت در درگاه پرداخت و دریافت پذیرندگی و درگاه پرداخت به آسانی امکان پرداخت آنلاین را برای وب سایت خود فراهم آورند . همچنین کاربران سایت ها می توانند با پرداخت توسط سامانه الکترونیکی درگاه پرداخت با اطمینان هزینه خود را واریز نمایند چرا که درگاه پرداخت تضمین کننده پرداخت شماست.
  • ایری ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">