آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

چطور در تابستون درآمد کسب کنیم

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ب.ظ
چطور در تابستون درآمد کسب کنیم
اینکه تابستان را چطور بگذرانیم سوال خیلی هاست ولی بعضی ها به جای تفریح دوست دارن از این زمان طلایی استفاده کنن و سال جدید رو با جیب پر پول شروع کنن در این مطلب میخوام راه های کسب درآمد در تابستان رو بگم شاید زیاد هم جالب و خوب نباشن ولی برای اونایی که برنامه خاصی ندارن بهترین گزینه ها رو سعی می کنم بزارم.

نویسندگی برای سایت های و وبلاگ ها
از جمله بهترین کار هایی که برای کسب درآمد در تابستان ها می تونید انجام بدید نویسندگی هستش اینکار خیلی راحت تر از کار های دیگه است و آموزش خاصی نداره میتونید برید به انجمن های مخصوص وبمستر ها و بگید که من میخوام 3 ماه تابستون رو نویسندگی کنم بعد یکی میاد و حقوق و وظیفه شما رو میگه و راهنمایی های بعد رو خودش بهتون میده.

فروش کتاب و وسایل سال گذشته
حتما شما هم وسایلی دارید که دیگر کهنه شده اند و یا اینکه اگه به مکدرسه یا دانشگاه میرفتید حتما کتاب یا وسیله آموزشی دیگری دارید که دیگر کهنه شده اند شما می توانید این وسایل را در سایت های خرید و فروش رایگان مثل ایسام و شیپور که در تلوزیون حتما تبلیغاشان را دیده اید به فروش بزارید و حتما افرادی هستند که در سال بعد یا تابستان به این وسایل نیاز داشته باشند.

استفاده از استعداد و توانایی هایتان
اگر شما توانایی طراحی بنر یا کار های فتوشاپی ا طراحی سایت را دارید میتوانید یک سایت درست کرده و مشخصات و قیمت ها را بنویسید یا وارد گروهی که مشتری زیاد دارند شوید.

ادامه دارد...
  • ایری ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">