آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

چند وقتی بود مطلب نفرستاده بودم یکمی هم بیکار بودم گفتم یه چیزی بنویسم شاید بدردتون بخوره ، البته حتما میخوره اگه دقت کنین(نکته داره دی: ).

کسب درآمد از محتوای مطالب یا بهینه سازی مطالب یکی از روش های کسب درآمد خفنه یعنی یه جورایی جمع همکاری در فروش و پرداخت به ازای کلیک و پرداخت به ازای نمایش با محتوای خفن هستش که کاربر فکر میکنه تبلیغات به نمایش در اومده در حقیقت یکی از مطالب دیگر سایت شماست و با کلیک بر روی اون وارد سایت دیگه ای میشه که اون مطلب موجوده.

اگر نگرفتید به این عکس توجه کنید:
کسب درآمد از محتوای مطالب یا بهینه سازی مطالب

همونطور که میبینید معلوم نیست که تصویر اشاره شده تبلیغ است یا یک مطلب معمولی.

درآمد این روش
به طور کلی درآمدش قابل قبوله طوری که سایت هایی نظیر یاهو نیوز ، بی بی بی ، یورونیوز(سایت عکس بالا) و سایت های معروف زیادی از این روش استفاده می کنند و درآمد قابل توجهی هم دارند.
پرداخت به ازای کلیک این روش هم مبلغ زیادی داره که به تومان معمولا بین 30 الی 2000 تومان هستش که بستگی به کشور کلیک کننده و محتوای سایت شما داره.
که اگه ما همون متوسط کلیکی 60 تومن حساب کنیم پس دیگر نیازی به شرکت های تبلیغ ایرانی نداریم و اینجا مثل قبل تبلیغ در سایت ما قرار میگیرد ولی کاربر راضی تر است ولی درآمد از این روش فقط به صورت کلیکی نیست بلکه برای نمایش هم مبلغی دریافت می کنید ، مبلغی که معمولا از سایت های پرداخت به ازای نمایش رو دریافت می کنید از این سایت ها هم میتونید داشته باشید طبق تجربه شخصی پرداخت به ازای هر هزار نمایش در این سایت ها بین 0.3 تا 1 دلار و بالاتر است و این یعنی با یک تیر دو یا سه نشان زدن هم کاربر راضی است هم از کلیک دریافت می کنید هم از نمایش.
نکته: بعضی از این سایت ها برای فروش ، عضویت ، دانلود ، بازی آنلاین و ... هم بعد از کلیک کاربر مبلغی را پرداخت می کننند.

سایت ها
مشکلی که این روش وجود داره اینه که سایت هایی که با این روش بخواهید از آن ها کسب درآمد کنید خیلی سخت گیر هستند و بازدید بالا ، محتوای با کیفیت ، بازدیدکننده واقعی  و ... یکی از شرایط این سایت هاست که البته با کمی جستجو میتوانید سایت های راحت تری پیدا کنید.
(در آینده یکی را معرفی میکنم که با ایرانی ها مشکلی هم ندارن.)

Taboola
بهترین سایت یا شبکه تبلیغاتی در این زمینه Taboola هستش با تبلیغاتی اکثرا با موضوع مقالات ، فیلم ها و ... .
معمولا سایت هایی مثل بی بی بی ،خبرگزاری آمریکا امروز ، ایمیل آنلاین ، ان بی سی از آن استفاده می کنند.

https://www.revcontent.com
revcontent یک سایت جدید در این زمینه است ولی مثل propellerads سرعت رشدش خیلی بالاست و در یک ساله تاسیس خودش 900 درصد رشد داشته.
این سایت بیشتر کاربر پسند است و میتوانید بدون مشکل با آن کار کنید.

http://www.outbrain.com
outbrain همانند Taboola یک شبکه بزرگ تبلیغاتی هستش با سایت هایی مثل CNN و ESPN ولی در مقایسه با Taboola در رتبه دوم قرار می گیرد.

http://www.gravity.com
مثل اسمش هر وبمستری را به خودش جذب می کند و اگر یک بار با آن کار کنید دیگر دست بر نخواهید داشت.
این شبکه تبلیغاتی با داشتن کاربرانی مثل AOL یکی از موفق ترین ها در این زمینه است.

و .....

نکته
سایت هایی زیادی در این رده تبلیغات وجود دارن که حقیقتا هیچکدوم به درد ما ایرانی ها نمیخورن این مطلب صرفا یه مقدمه از این سایت هاست ، بعدا یکی دوتا سایت که باهاشون شخصا کار میکنم و مشکلی ندارن رو معرفی می کنم.
درآمد از این سایت ها خیلی بالاست تو وبلاگ شخصیم که به زور روزی 100 بازدیدکننده داره تبلیغشون رو که میزارم روزی 1 دلار و خورده ای در میاد در سایتام که هیچی دیگه خودتون حساب کنید.
  • ایری ...

نظرات  (۱)

منتظریم سایت های خوب تو این زمینه رو معرفی کنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">