آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

آموزش کسب درآمد از گوگل ادسنس

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵ ق.ظ

آموزش کسب درآمد از گوگل ادسنس

گوگل ادسنس ( Google Adsense ) یکی از محبوبترین راه ها برای کسب درآمد از اینترنت است. شما با استفاده از گوگل Adsense می توانید از یکی از بهترین سیستم های تبلیغات در اینترنت استفاده کنید و از وب سایت خود کسب درآمد کنید.
ثبت نام در این سرویس رایگان است و شما می توانید به راحتی برای خود یک حساب گوگل ادسنس باز کنید.

علت اینکه ادسنس بهترین سایت برای کسب درآمد هستش پرداختیش هستش که گاها تا 1 دلار فقط برای 1 کلیک پرداخت می کند.

یعنی اگه سایتی داشته باشید که روزانه 1000 کلیک خور داشته باشد روی تبلیغات اون هم با تیلغات جذاب گوگل میتونید روزانه 1000 دلار برابر 3.500.000 تومان اون هم فقط در یک روز درآمد داشته باشید.

روش کلی کسب درآمد با گوگل ادسنس
شما یک وبلاگ/وب سایت راه اندازی می کنید، بازدیدکننده جذب می کنید و در نهایت از طریق قرار دادن تبلیغات گوگل ادسنس در سایت خود کسب درآمد می کنید.
گوگل ادسنس از یک موتور هوشمند استفاده می کند، بدین معنا که بر اساس محتوای سایت شما تبلیغات را نمایش می دهد. مثلا اگر در مورد ماشین مطلب می نویسید تبلیغات مرتب با ماشین به نمایش در خواهد آمد.
این یعنی بدون آزار بازدیدکننده تبلیغات و کسب درآمد میلیونی.

محتوای مناسب
برای کسب درآمد از اینترنت با کمک گوگل ادسنس شما نیاز به جذب بازدیدکنندگان زیادی هستید. بر اساس تجربه در ازای هر ۱۰۰۰ نفر بازدیدکننده شما می توانید درآمدی بین ۳ تا ۸ دلار را در نظر داشته باشید.
در نتیجه همانگونه که متوجه شدید برای کسب درآمد خوب ا ز گوگل شما به ترافیک زیاد نیاز دارید. محتوای خوب می تواند این کار را برای شما انجام دهد.
همچنین به این نکته دقت کنید که مطالب شما نباید ناقض کپی رایت باشد. در صورتی که سایتی با محتوای کپی شده ایجاد کنید گوگل اکانت شما را مورد تایید قرار نمی دهد.
یکی از نکات کلیدی در کسب درآمد از گوگل CTR است که به معنای میانگین کلیک بر اساس تعداد بازدیدکنندگان است. برفرض تصور کنید که شما ۱۰۰۰۰ بازدیدکننده دارید، هرچه تعداد کلیک کردن این افراد بر روی تبلیغات موجود در سایت شما بیشتر باشد، درآمد شما نیز بیشتر می شود.

شکل ظاهری تبلیغات گوگل ادسنس
شما می توانید سایز و رنگ و … تبلیغات متنی و گرافیکی گوگل ادسنس را بر اساس شمای ظاهر سایت خود تغییر دهید و سپس کد تبلیغات را درون وب سایت خود قرار دهید.
شکل ظاهری تبلیغات گوگل ادسنس
چگونه درآمد به دست شما می رسد؟
برای مثال شما در ماه اول تبلیغات را در وب سایت خود می گذارید و در انتهای ماه ۸۰۰ دلار درآمد کسب می کنید. گوگل این ۸۰۰ دلار را در پایان ماه دوم از طریق چک یا واریز به حساب شما ( در برخی از کشورها این قابلیت فعال هست ) برای شما ارسال خواهد کرد.

مراحل فعال کردن اکانت
1-گوگل نامه ای را به آدرس پستی که در هنگام ثبت نام وارد کرده ایم پست می کند که در آن نامه پین کدی ۵ رقمی نوشته شده است . آن پین کد را باید در سایت وارد کنیم( این مرحله برای مطمئن شدن از آدرس پستی می باشد . ارسال نامه تا ۳ هفته زمان می برد )
۲ – اطلاعات مالیاتی باید تکمیل شود که آیا در آمریکا زندگی می کنیم و یا خیر و چندین پرسش دیگر که خیلی سخت نیست.
۳ – تاییدیه تلفن در این مرحله است.با فشردن Submit شماره تلفنی که در هنگام ثبت نام وارد کرده ایم زنگ می خورد و ۴ رقم عدد خوانده می شود این عددها را یادداشت کرده و در سایت می نویسیم.
۴ – قبول کردن قرارداد و ثبت IP اینترنتی صاحب اکانت توسط گوگل ( که طبیعتا این آی پی باید برای کشوری باشد که در ثبت نام وارد شده است)
پس از این که ابن مراحل با موفقیت به اتمام رسید اکانت از حالت قفل خارج شده و سر ماه میلادی گوگل چکی را به مبلغ در آمد اکانت در ماه قبل به آدرس پستی ارسال خواهد کرد.

گوگل از چه طریقی به ما پول رو میرسونه؟
چک و در بعضی کشور ها حساب بانکی

از چه طریقی به ما پول رو میرسونه؟

5 نکته مهم برای تائید وب سایت خود در گوگل ادسنس

١. مفید و پربار بودن محتوا
گوگل طرفدار پروپاقرص سایت های پر محتوا و آموزنده می باشد. شما می توانید با ارائه مطالب مفید و آموزنده در زمینه مورد نظر در سایت خود و ارائه مقالات مفید, از جایگاه بالاتری در نزد گوگل ادسنس برخوردار شوید.

٢. عدم استفاده از دامین با پسوند ir.
همانطور که می دانید گوگل ایران را تحریم کرده است و از ارائه بسیاری از خدمات خود به ایرانیان سرباز می زند. با انتخاب پسوند ir. برای دامین سایت خود, گوگل ادسنس متوجه خواهد شد که شما یک ایرانی می باشید و همین امر برای عدم تایید سایت شما نزد آنها کافی می باشد. پس از مابقی پسوند ها مانند com. و دیگر پسوند های رایج استفاده نمایید که باعث خواهد شد گوگل شما را به عنوان یک فرد خارجی تلقی نماید.

٣. استفاده از هاستینگ با سرور خارجی
در صورتی که سرویس هاستینگ شما از ایران باشد, بدین معنی که سرور آن در داخل کشور قرار داشته باشد, این امر به آسانی برای گوگل ادسنس قابل تشخیص خواهد بود و سایت شما را تایید نخواهد کرد. بسیاری از شرکت های داخلی از جمله شرکت ایران درآمد خدمات سرویس هاستینگ با سرور خارجی را ارائه می دهند. پس یادتان باشد تا از این امر اطمینان حاصل نمایید که سرور هاستینگ شما واقع در خارج از ایران باشد.

۴. گذشتن حداقل ٣ ماه از تاریخ احداث سایت
وب سایت هایی که به تازگی افتتاح شده باشند و بسیار نوپا باشند در نزد گوگل ادسنس جایگاهی ندارند. در صورتی که قصد معرفی سایت خود به ادسنس را دارید, اطمینان حاصل نمایید که حداقل ٣ ماه از تاریخ احداث آن گذشته باشد.

۵. اولین سایت معرفی شده حتما به زبان انگلیسی باشد
گوگل ادسنس با فارسی بودن سایت شما مشکلی ندارد. ولی در صورتی که قصد معرفی اولین سایت خود به ادسنس را داشته باشید, این سایت باید حتما به زبان انگلیسی باشد.
پس از اینکه این سایت توسط ادسنس  تایید شد, دیگر می توانید به آسانی هر تعداد سایتی که مایل بودید را به زبان فارسی معرفی نمایید. پس شما می توانید با رعایت نکات مهم ذکر شده در این مقاله, به آسانی سایت خود را در ادسنس تایید نمایید و پس از معرفی سایت های متعدد, روز به روز بر درآمد خود بیفزایید.

مصاحبه با صدرا ۲۰ ساله و کسب درآمد از گوگل Adsense

چی شد که اصلا به فکر کسب درآمد از اینترنت اونم با گوگل ادسنس افتادی؟

بزارید اینجوری شروع کنم که چرا اصلا به سمت اقتصاد و کسب درآمد کشیده شدم.
من تو یه خونواده کارمند و سطح متوسط جامعه متولد شدم. سابقه ی خانوادگی من همینطور بوده. اما من این مسئله رو دوس نداشتم و همیشه دنبال راهی بودم تا این تابو و سنت خونوادگی رو بشکونم. همیشه دوست داشتم کاری انجام بدم که بهش علاقه دارم، از چیزی پول بدست بیارم که برام تفریح باشه. درواقع بقول رابرت کیوساکی، پول برای من کار کنه، نه من برای پول. راه های زیادی امتحان کردم. از دست فروشی کتابهای دست دوم در بازار کتاب تا  تدریس دروس دبیرستان.

من همیشه مطالعه دارم و کتابهای زیادی رو میخونم. اخیرا کتابی رو مطالعه کردم که راجع به گوگل ادسنس صحبت می کرد. با مطالعه از اون کتاب و بازدید از سایتهای مختلف مربوط به این موضوع، با پتانسیل بسیار زیاد این فناوری آشنا شدم و تصمیم گرفتم امتحانش کنم.

من از ۸ سال پیش کار وبلاگ نویسی رو آغاز کردم. وبلاگهایی رو طراحی کردم که اکثرا موفق و پر بازدید بودند. با خودم گفتم حالا که وبلاگ نویسی می کنم پس چرا از این طریق کسب درآمد نکنم؟

البته قبل از این از سرویس های اینترنتی کسب درآمد داخل کشور هم استفاده کرده بودم، اما زیاد برام خوشایند نبودند. برعکس، از کار با گوگل بسیار لذت می برم.

چرا اصلا این روش کارآفرینی رو انتخاب کردی؟

اگه منظورتون کسب درآمد از اینترنت باشه که من علاقه ی بسیار زیادی به کامپیوتر و مشتقات اون دارم.  درنتیجه تصمیم گرفتم فعالیتم رو در این زمینه معطوف کنم.

چی  شد به فکر راه اندازی این وب سایت افتادی؟ علاقه به این دسته از سایت ها داری یا … ؟

همونطور که گفتم بلاگهای زیادی داشتم. اما بیشتر مایل بودم یک سایت داشته باشم. این امر فعالیتم رو رسمی تر می کرد. الان دو ماه از تاسیس سایت “قانون هنر” می گذره ، و تا امروز درآمد نسبتا خوبی رو کسب کردم ( به همراه وبلاگ های دیگه در بلاگ اسپات ) که البته این سایت جای کار و پیشرفت فراوانی داره. موضوع این سایت قانون هنر هم درمورد دیزاین، طراحی و دکوراسیون منازل، ساختمان های  اداری و… هست. درکل همه چیز که مربوط به موضوع املاک و مستقلات میشه. از اونجا که خودم به طراحی و دیزاین علاقه دارم، و دوره هایی هم در این مورد گذروندم، ترجیح دادم وارد این موضوع بشم و سایت ایجاد کنم.

کمی در مورد مراحل ثبت نام و اینکه چه مسیر و زمانی طی شد تا گوگل اکانتت رو تایید کنه رو بیان می کنی؟ آیا به مشکلاتی بر خوردی ؟ اگه آره اون مشکلات رو چطوری برطرف کردی

۳ یا ۴ ماه. چون چیزی از فرآیند ثبت نامش نمی دونستم. مجبور بودم همه چیز رو با آزمون و خطا امتحان کنم. ۷ بار اکانتمو از دست دادم. اما دوباره ساختمش. و خداروشکر این آخری خوب داره کار میکنه.

و اما شرح خلاصه و فرآیند ایجاد اکانت.  برای اونهایی که در داخل کشور هستن ابتدا باید یکی رو در خارج از کشور پیدا کنید که از آدرس و نام اون بتونید استفاده کنید. چون ما در تحریم هستیم و خدمات به ما ارائه نمیشه. بعد از وارد کردن مشخصات حدود یک هفته الی یک ماه بسته به کشور مقصد طول خواهد کشید تا حساب شما باز شود. یک نکته اینکه اگه آدرس شما از کشوری مثل آمریکا باشه شما در کمتر از ۴۸ ساعت یک اکانت فعال خواهید داشت و فرآند پرداخت چک هم به سرعت انجام خواهد شد.

سپس شروع به استفاده از اون توسط سرویس بلاگر کردم. یعنی یه بلاگ تو بلاگر ساختم و تبلیغات رو اونجا به نمایش گذاشتم.بعد از اینکه میزان درآمدم به ۱۰۰ دلار رسید. یه نامه از گوگل که حاوی پین کد فعال سازی کامل اکانت بود به آون آدرسی که داده بودم فرستاده شد و بعد از دریافت و وارد کردن پین کد، حسابم کاملا فعال شد و الان دارم از اون استفاده می کنم.

مشکلات بودند. اما هیچوقت تسلیم نشدم. گوگل به دلایل زیاد و نا معلومی حسابم رو می بست. اما کوتاه نیومدم. دوستم می گفت خسته نشدی اینقد حسابتو بستن؟ گفتم اگه منم که گوگل به زانو در میارم. و خوشبختانه بالاخره موفق شدم و اولین ماه رو با موفقیت پشت سر گذاشتم. ماه پیش با سرعت  لاک پشتی ۱۸۲ دلار درآمد داشتم. اما این ماه و تا تاریخ ۱۱ دسامبر، ۴۳۹ دلار درآمد کسب کردم.

خیلی از خواننده های این سایت یه بهانه می یارن و اون اینکه کسی رو خارج از کشور ندارن و برای همین این کار رو شروع نمی کنن، تو با این بهانه موافقی؟ یا نه؟ به نظرت اصلا کسی که اونور باشه و برات این کار رو انجام بده پیدا می شه؟

ببینید، من نمیتونم جواب این سوالو بدم که اصلا آیا کسی اونور پیدا میشه که اینکارو انجام بده یه نه. اما این نکته رو خیلی صریح می گم. اگه میخوایید تو یه کاری موفق بشید باید پررو باشین. یعنی خجالت نکشید ازین که کاری بکنید. من دوستی داشتم که عموش خارج کشور بود. بهش پیشنهاد دادم به عموش بگه. گفت نه، خجالت می کشم!! بند “پ” هیچوقت یادتون نره. یادتون باشه، توی تجارت باید پر دلو جرات باشید. حتما کسی اونور پیدا میشه که به شما کمک کنه.

چه پیشنهادی برای افرادی که به کار کردن در این زمینه فکر می کنند داری؟  برای موفق شدن در این کسب و کار چه پیش نیاز هایی هست ؟

بزارید اول اینجوری توضیح بدم که  اصلا کسب درآمد در گوگل به چه روشیه. کسب درآمد در ادسنس برای وبسایتها به دو روش CTR , CPM صورت میگیره.

CPM: کسب درآمد به ازای بازدید کننده

CTR: کسب درآمد به ازای کلیک بر روی تبلیغات و منتهی شدن به فروش.

هردو روش بسایر مفید هستند. و شما می تونید از هردو روش بطور همزمان برای کسب درآمد تو سایتتون استفاده کنید. اما من بهتون توصیه می کنم هدفتون جذب بازدید کننده باشه. با این روش هم از CPM خوب درآمد کسب می کنید، هم کلیک خورتون زیاد میشه.

البته گوگل روشهای دیگه ای هم برای کسب درآمد از ادسنس  داره بعنوان مثال می تونید از ویدئوهاتون پول دربیارید. حتما می پرسید چطور؟!!! از youtube. شما می تونید ویدئوهاتون رو در یوتیوب به اشتراک بگذارید و به ازای بازدید از ویدئوهاتون درآمد داشته باشید.

خیلی ممنونم صدرا جان از وقتی که گذاشتی و حرف های پایانی؟


و حرف پایان… اول از همه مطالعه مطالعه مطالعه. همیشه مطالعه داشته باشید تا اطلاعاتتون زیاد بشه و درنتیجه بتونید از فرصتها استفاده کنید.

بقول وارن بافت: ” برا ی کسب دستاوردهای خارق االعاده لازم نیست کارهای خارقاالعاده بکنید“، پس همین الان و بعد از خوندن این مصاحبه با ساختن یه وبلاگ تو بلاگر شروع کنید  و کسب درآمدتون رو آغاز کنید. نترسید و بهونه نیارید. فقط انجام بدید.

در حال حاضر درحال تالیف یک کتاب کامل و کاربردی درمورد گوگل ادسنس خصوصا برای ایرانیان داخل کشور هستم که به امید خدا بعد از تمام شدنش اونرو در اختیارتون خواهم گذاشت.

ازینکه این وقتو در اختیار من قرار دادید ممنونم.

باتشکر از: حامد محمدی

نظرات  (۷۸)

سلام ببخشید من پدرم خارج هسن میتونم کمک بگیرم ولی موقع وارد کردن شماره باید شماره خودمو بدم ک میفهمن!

راه حلی ندارین ؟

وقتی می زینم ثبت نام کنم می نویسد
Your client does not have permission to get URL /adsense/g-app-single-1 from this server. That’s all we know.
چی کارکنم
پاسخ:
ایرانیا اجازه ثبت نام در ادسنس رو ندارن.
داداش نمیدونم تا حالا از ایران ثبت نام کردی یا نه ولی ایران رو کلا نه تو لیست شماره تلفن ها میاره نه تو منطقه زندگیت...
پس نتیجه میگیریم که تو ایران نمیشه هیچ کاری کرد. مگه نه؟
پاسخ:
ّبله تقریبا
  • داود علینژاد
  • alinejad:۱@ . چند عامل بسته شدن اکانت در صورتیکه ۹۰% کاربرا از ایران باشند ، بسته میشه  ۲. کلیک کردن روی تبلیقات گوگل از طرف خودتان ۳. استفاده از وی پی انی که در صد زیادی از کاربراش ادسنسی باشند۴. کانکت شدن با یک وی پی ان  ولی با سرورها، و یا کشور های مختلف با اختلاف زمانی اندک ۵. داشتن چند اکانت ادسنس ۶. استفاده از تقلب برای افزایش بازدید ۷ . دشتن یک ادرس مجازی که تعداد زیادی چک به انجا ارسال می شوند ۸. کانکت شدن به یوتیوب ، بلاگر و اکانت ادسنس با ای پی ایران فقط برای یک بار ۹. رعایت نکردن کپی رایت و شاکی شدن کسی از ویدیوهایش در یوتیوب ۱۰. رد یابی گوگل به وسیله ی ایمیل یا مشخصات قبلی که جا گذاشته اید ، مثلا ادرس ایمیل دوم ، که برای بازیابی کلمه عبوره، یکی باشه ، هم سابق که ادسنسی نبودید با ای پی ایران وارد میشدید ، و الان که ادسنس هستید . ۱۱ . در صورتیکه فرد خارجی با اکانت گوگلش دچار خلافی بشه به جز ادسنس ، ۱۲ .  وب سایتتون هاست و دامین ایرانی باشد.
    با سلام و خسته نباشید 
    سپاس از مطالب و سایت عالی شما 

    سوال :   در مورد ساخت کانال یوتوب اگر ویدیو ها از سایت دیگری گرفته شده باشد و ویدیو هایی هستند که با موبایل ضبط شدند و قاون کپی رایت   برای آنها وجود ندارند ویدیو های دستی هستند   آیا ممکن است مشکل ساز باشد   و کانال بسته شود 

    سپاس 

    پاسخ:
    سلام
    بله، دقت کنید که برای ویدیو های بی معنی هم گاها کپی رایت وجود دارد.
    سلام
    از داخل کشور ارمنستان میشه درامد زایی کرد
    سلام میخواستم بدونم که اگه مطالبم رو از یه زبانی به زبان انگلیسی ترجمه کنم و ادیتش کنم توسط گوگل ادسنس تایید میشه
    و اینکه سرویس بلاگر بهتره یا خودم یه سایت داشته باشم؟
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    شما با تغییر زبان محتوا نمیتونید از قانون کپی رایت ادسنس فرار کنید در هر صورت باید لینک هایی که ازش حتی یک کلمه برداشتید را پایان مطلب به صورت کامل بنویسید.
    اگر برنامه دارید بهتره خودتون یک سایت با وردپرس ایجاد کنید گوگل برای لینک های ایندکس شده بلاگر اهمیتی قائل نیست ولی برای یک سایت وردپرسی اهمیت بالایی به دلیل سئو قائل می شود.
    با تشکر از مطالب واقعا مفید شما
     سوال در مورد کسب درامد از اپلود ویدیو در یوتیوب داشتم .
    باید حتما با ایپی اختصاصی ویدیوها رو اپلود کنیم؟با پروکسی مشکل داره این کار و یوتیوب ایراد میگیره؟



    پاسخ:
    بهتره با ای پی اختصاصی باشه شما اگه برنامه خوبی داشته باشید ارزشش رو داره و به موفقیت خواهید رسید.
    با سلام من در سایت کلیکی FINE PTC  10600 دلار پول دارم ایا میتونید تبدیل به پول نقد کنید؟
    پاسخ:
    این سایت اسکم و کلاه بردار است و پول شما را پرداخت نمی کند.
    میشه بگی پراکسی اختصاصی رو از کجا باید گیر اورد
    پاسخ:
    از متورهای جستجویی مانند گوگل.
    سلام.وبسایتتون فوق العادس.به کارتون ادامه بدین
    سلام / انتشار ویدیو در یوتیوبی که به ادسنس متصل شده است با عناوین ورزشی ایرادی دارد
    به عنوان مثال گلهای فلان فوتبالیست معروف در این فصل لالیگا.

    آیا این ناقض قوانین کپی رایت گوگل ادسنس است؟
    سلام.
    یک سوال داشتم.برای ثبت نام در ادسنس باید بالای 18 باشم چون من 15 سالم هست.و یک سوال دیگه:آیا ممکنه که آدم ضرر بکنی و از حساب بانکی آدم پول بردارن یا خیر آخه یک پسر سیزده ساله رو شنیدم که با یوتیوب اینکارو کرده و 118هزار دلار خسارت خورده؟
    توروخدا کمک کنید.
    من توى کشور هستم و کسى رو توى خارج از کشور ندارم ایا میتونم با باز کردن حساب مستر کارت یا حساب دیگه با گوگل ادسنس پول در اورم
    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون
    ادامه بدین
  • وبلاگ تجربیات شخصی
  • It's genuinely very complex in this active life to listen news on Television, thus I simply use internet
    for that reason, and obtain the latest information.
    سلام
    شما گفتید به بعضی کشور ها چک نمیفرسته و به حساب بانکی میفرسته
    کدوم کشور ها هست که گوگل چک صادر نمیکنه و به حساب بانکی میریزه ؟
    که آی پی اختصاصی همون کشور رو بگیرم و حساب بانکی با همون آی پی باز کنم
    پاسخ:
    یه جایی خوندم که برای بار اول حتما چک میفرسته ولی اگه درست نباشه چه کشورهاییش رو اطلاع ندارم!
    سلام ببخشید یه سوال داشتم مثلا من یه کانال یوتیوب دارم میتونم فعلا هیچ پولی دریافت نکنم و کلا بیخیال پول بشم بعد مثلا چند سال برم خارج و درخواست بدم پول رو بدن ؟ یعنی میشه الان کلا حساب ادسنس نساخت وقتی تو یوتیوب مشهور شدی اونوقت بری خارج حساب ادسنس بسازی و کل پول قبلی رو یک جا دریافت کنی یا اون پول بعد مدت خواصل از تو ادسنس از بین میره 
    پاسخ:
    بدون ادسنس هم میشه از ادسنس پول درآورد
    یعنی نیازی نیست برای کسب درآمد از یوتیوب با ادسنس اکانت ادسنس داشته باشین می تونید از youtube partner ها استفاده کنید که خیلی هم معروف هستن!
    با سلام و تشکر از اشتراک تجربتون.
    قربان بعد ازینکه ثبت نام رو با آدرسی خارج از ایران انجام دادیم.اینکه فعالیتمون از داخل ایران انجام میشه مشکلی نیست؟با توجه به اینکه گوگل از محل فعالیتمون آگاهه؟
    مچکرم
    پاسخ:
    باید آی پی اختصاصی بگیری از کشوری که باهاش ثبت نام کردی!
  • زنی در آغوش خداوند
  • سلام دوست عزیز

    من مدتهاست دنبال این هستم که از طریق اینترنت کسب درآمد کنم. امروز به سایت شما برخورد کردم . اما متاسفانه متوجه نشدم . یه وبلاگ معمولی کافیه ؟ زبان حتما انگلیسی باشه؟ من از ایران هستم و کسی در خارج ندارم . پس چه کار کنم؟ در ضمن بر فرض اینکه وبلاگی ساختم و تایید شد چه مطالبی باید بذارم که مطابق میل گوگل آدسنس باشه ؟  موضوع نوع ایمیل چیه ؟ و خیلی سوالات دیگه دارم ...

  • علی باقری
  • با سلام
    ایا ثبت جیمیل و وبلاگ با vpn اختصاصی مشکلی ندارد؟؟؟
    پاسخ:
    خیر
  • صالح کفشدار
  • سلام دوستان عزیزم 
    من بلد نیستم چطوری کسب درآمد کنم
    زحمتش با شما.........
    مرسی
    پاسخ:
    سلام
    اگه کلا هیچی بلد نیستی اول مقاله های سطح اینترنت رو مطالعه کن تا بفهمی کسب  و کار اینترنتی چی هست اصن!
    با عرض سلام،

    تبلیغات گوگل دیگه درآمد چندانی نداره! بجز برای سایت های صنعتی و یا خاص که سایت هایی هستند که سرمایه های زیادی برای ساختن اونها شده.

    رتبه گوگل شما مهم نیست. حتی ممکنه هر چه رتبه شما بالاتر باشه درآمد شما هم بابت هر نمایش کمتر باشه.

    مراقب شرکت های کلاهبردار که خودشون رو نماینده گوگل و ... جا میزنند باشید که تعدادشون خیلی زیاد شدند. حتما مراقب باشید و طمع نگیردتون.

    سعی کنید دامنه هایی بگیرید که ارزش بیشتری دارند و به کار شما مربوط میشند. مانند time.ir و یا ... . (البته دامنه های ir مورد قبول نیست).

    شما از ورودی هایی پول دریافت می کنید که مستقیم از طریق خود گوگل سایت شما رو باز کرده باشند. اما به تازگی (چند سالی هست) که گوگل بازدید کننده های مستقیم رو هم ارزش گذاری کرده که ارزششون خیلی پایینه.
    سلام میشه از امارات حساب ادسنس درست کنم?
    سلام درکربلامیشه یک وبلاگ وایمیل ساخت برای ادسنس ؟اونجامشکلی نداره؟؟
    سلام 
    ممنون از مطلب مفید و آموزنده شما
    لطف کنید برام پاسخ دهید که 
    1. آیا سایت های دو زبانه که انگلسی و فارسی باشد مشکلی دارد یانه با گوگل ادسینس 
    2. تنها ایران تحریم است یا بیشتر کشور های آسیایی

    پاسخ بدهید خوشحال میشم 
    پاسخ:
    1. دیده شده که سایت های دو زبانه فارسی و انگلیسی هم توسط ادسنس قبول شده اند ولی خیلی کم!
    2. خیر بیشتر کشر های آسیایی تحریم هستند.
    مدییییییییییرنمی خوای جواب بدی؟😶
    پاسخ:
    باید کسی رو داشته باشی وگرنه نمیشه کاری کرد!

    مژده        مژده

    کسانی که نمیتونن حساب گوگل ادسنس از داخل ایران باز کنن من میتونم سایت اون ها رو به حساب ادسنس خودم وصل کنم و بعد کسر درصدی درامدشون رو بهشون تحویل بدم (برای تعداد افراد محدود)

    تماس : 09147847845  صمدی

    ایمیل: sinabe@yahoo.com

    سلام به همه دوستان من ترکیه هستم و این کار رو 5 ماه دارم انحام میدم کسی کمکی خواست من در خدمتم. ایمیلم هست
    سلام.خارج ازکشوربعضی ها آدرس مجازی اجاره میدن.به نظرشما میشه بهشون اعتماد کرد.اگه خودتون جایی رومیشناسین لطفا راهنمایی کنین
    سلام من چطورمیتونم ادسنس بسازم کسی روهم خارج ایران نمی شناسم؟
    سلام مدیر محترم
    من میخوام این کارو شروع کنم فقط یه سوال داشتم که میتونم با فیلترشکن جی میل بسازمو آی پی یه کشور دیگه رو مثلا آلمان رو که در اونجا آشنا دارمو وارد کنم ؟
    و از طریق این جی میل وبلاگمو بسازمو توی ادسنس تایید میشه؟
    اگه نمیشه باید همون شخصی که تو آلمانه برام این جی میلو باز کنه؟
    پاسخ:
    باید ای پی اختصاصی تهیه کنید با فیلترشکن میفهمن!
    سلام من نتونستم تو گوگل ادسنس ثبت نام کنم میشه مراحل رو به ایمیلم بفرستین
    سلام دوستان عزیر
    چند نکته مهم و مفید برای شما ک علاقه مند ب کار با ادسنس یا اینفولیکس هستید(اینفولیکس یک شرکت شبیه ب ادسنس است ک درآمد را ب حساب پی پال واریز میکند)

    من دوسال تمام با ادسنس و اینفولینکس کار کردم ولی نتیجه ای عاید من نشد
    برای در آمد زایی از این راه باید بازدید بسیار بالایی داشته باشید مثلا روزانه 20000بازدید کننده.که رسیدن به مرحله کار آسانی نیست.اگر مطمین هستید ک حتما چنین آمار بالایی خواهید داشت آنوقت روی این کار وقت و انرژی خود را سرمایه گذاری کنید   وگرنه بهتر است بیخیال شوید و مثل من دوسال از عمر خود را تلف نکنید.

    البته برای دوستانی ک تا بحال نتوانسته اند حساب ادسنس تایید شده باز کنند بهتر است بگویم ک هر سال تا قبل از پایان سال میلادی چند وبلاگ در بلاگر درست کنید و مطالب مفید در آنها قرار دهید.و پس از عید نوروز خودمان یعنی حدود 3  ماه بعد از درست کردن وبلاگ  ،فرم درخواست ثبت نام در ادسنس را از داخل همان بخش در آمد Earnings ک در قسمت تنظیمات وبلاگ تعیین شده است پر کنید.در 99 درصد مواقع گوگل سایت شما را تایید خواهد کرد.البته با رعایت قانون کپی رایت.
    من از همین طریق بیش از 15 حساب مختلف در ادسنس ایجاد کردم.برای آزمایش کردن آی پی ایرانی و خارجی.ودر آخر یک حساب اصلی برای کر کردن درست کردم.ولی ب دلیل بازدید کم از سایت هایم نتوانستم در آمد قابل توجهی کسب کنم که برای سفر ب خارج از کشور جهت نقد کردم چک به صرفه باشد.برای همین بخیال گوگل ادسنس و اینفولیکس ک شبیه ادسنس است شدم.
    البته می گویند  خواستن تونستن است
    خیلی ها از هم راه ب درآمد های کلان درست یافته اند.امیدوارم شما هم جز این افراد باشید
    دوستان من موفق و سربلند باشید
    ببخشید من ایمیلم حرف دی تایپ نشده درستش کنید ادمین جان
    mgh.khordad@yahoo.com
    پاسخ:
    امکان ویرایش نظر وجود نداره ایمیل حذف شده و اگر کسی خواست ایمیل بزنه همین نظر رو تایید میکنم.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام من قبلا با یکی که ترکیه بود با یوتیوب ادسنس کار میکردیم یعنی اون همه کارا رو کرده بود و من ویدیوها رو پخش میکردم
    اگر کسی هست که نیاز به پخش کردن ویدیوهاش داره من حدود 700k گروه و 220k پیج تو فیسبوک دارم و میتونم درآمدش رو زیاد کنم اگر کسی خواست پیام بده به ایمیلم
    ********************
    سلام 
    هنگام ثبت وبلاگ اینو میاره 
    URL must not have a path (example.com/path) or subdomain (subdomain.example.com). 
    مشکل از چیست
    پاسخ:
    میگه ادرس سایت شما باید ادرس اصلی باشه و ساب دومین نباشه یعنی اینجوری: google.com
    سلام به همه دوستان و هموطنان ایرانی 
    من مقیم کشور آلمان هستم از کلیه دوستانی که می خواهند با آی پی خارج  سایت ویا حساب در پیزا پی پال و گوگل ادسنس باز کنند و از ایران مشکل دارند بنده با کمال میل آماده همکاری میباشم لطفا کسانی که نیازمند انجام خدمات ذکر شده هستند بامن roma.987@mail.ru  مکاتبه نمایند
    ضمنا برای کسب اطمینان شما دوستان و هموطنان عزیز آدرس و تلفن و شماره حساب در بانکهای ایرانی هم موجود هست کاملا خاطر جمع باشید بابت خدمات گارانی می دهم و قرارداد هم امضا میکنم%

    موفق باشید 
    سلام
    ببخشید من میخوام سایت و دامنه از ایران درامد بخرم تا از گوگل ادسسن کسب درامد کنم میخواستم بدونم میتونم بهشون اعتماد کنم و ادرس مجازی رو هم بخرم

    پاسخ:
    به هر صورتی بفهمن از ایرانین ساسپند میشین
    سلام دوست عزیز
    مطالبتون بسیار عالی بود 
    من همیشه دوست داشتم از اینترنت یه پولی در بیارم ولی متاسفانه هیچ وقت نشده بود تا زمانی که یه مطلبی خوندم که از طریق یوتوب میشه به در آمد زایی رسید 
    یه کانال ساختم و روز به روز بازدید از ویدیوها بیشتر میشد تا اینکه به 200 مشترک رسید و درآمد به 60$ رسید یوتوب کانالمو بست به خاطر کپی رایت و پولی به دستم نرسید منم خیلی پررو بودم دوباره یه کانال جدید ساختم و این بار به 1000 تا مشترک رسید ولی این بار 170$ به حسابم ریخت ولی همین امروز دوباره کانالمو بست :D نمیدونم دوباره یه کانال جدید بسازم یا نه؟
    ولی دوست دارم نه فقط در یوتوب بلکه در زمینه های دیگه هم فعالیت کنم اگر ممکنه راهنمایی کنید که چه مطالبی بخونم و اینکه سایت در چه زمینه ای باشه؟
    ممنون از اینکه وقت گذاشتین و این پیام و خوندین 
    پاسخ:
    شما که میتونید از یوتیوب کسب درآمد کنید و برداشت هم بکنید چرا کانال اختصاصی نمیزنید؟
    حتی میتونید ویدیو های ساده از روی فیلم های سینمایی تهیه کنید مثلا با نرم افزار sngait از صحنه های جالب فیلم ها فیلم برداری کنید تا فیلم ها اختصا مال شما باشند!
    سلام بچه ها توروخدا زود جواب بدین من گیر کردم
    تو ثبت نام گوگل ادسنس ادرس website میخواد من چی بزنم تو کادرش؟؟؟
    میزنمhniw22 زیر کادر قرمز میندازه
    میزنم hniw22.blogspot باز زیرش قرمز میشه
     میزنم hniw22.blogspot.com باز زیرش قرمز میشه
    اول همشونwww.هم که میزنم باز نمیشه چی بزنم؟؟؟؟
    پاسخ:
    همراه با http:// وارد کنید
    هوممم خیلی بد شد!فکر نکنم بتونم قضیه سرور ایرانی رو کاریش بکنم!:|میشه یکی از دوستان توی امریکا از سرور اونجا سایت رو بسازه و پسورد مدیریت رو بهت بده نه؟مثلا اون حدود چند ماه مطلب بذاره از سرور همونجا و بعد من شروع کنم به مطلب گذاشتن از اینجا!بازهم میفهمن ک مطالب جدید از توی ایران توی سرور گذاشته میشه؟؟
    اونوقت اگه همچین چیزی هم بشه باز چطور طرف پولو به دستم میرسونه؟میشه از حساب خودش انتقال بده به حساب من؟یا بازهم محدودیت وجود داره؟
    پاسخ:
    مسئله سایت زیاد مهم نیست فقط زبانش فارسی نباشه وگرنه خیلی ها با زدن سایتی که شبکه سه رو از اینترنت زنده پخش میکنه کسب درآمد میکنن.
    مهم تایید حساب و دریافت پوله که باید یکی رو خارج داشته باشید!
    راسته که میگن جدیدا بخوای ثبت نام کنی زنگ میزن اگر اینطور باشه ول معطلیم 
    سلام چطور میتونم تبلیغات گوگل رو در وبلاگم کپی کنم؟
    سلام دوست عزیز:اگر حساب بانکی ایرانی تحریمه پس باید چیجوری پولو دریافت کنیم؟!
    پاسخ:
    آشنا تو خارج داشته باشید
    باسلام وعرض خسته نباشید
    من تازه اطلاعاتی درموردگوگل ادسنس بدست آورده ام وقصددارم درادسنس فعالیت کنم وکسب درامد نمایم   لطف بهترین راهنمایی را که لازم می دانید به من بکنید
    پاسخ:
    علیک سلام
    اگه هیچی نمیدونید
    1. یک آی پی اختصاصی از کشوری که توسط آمریکا تحریم نشده بدست بیارید.
    2. نامه ای از طرف گوگل ادسنس برای شما ارسال میشه که باید آدرسی برای اون بدید که با ای پی یکی باشه.
    3. سایتی داشته باشید که محتوا باید کاملا اختصاصی باشه.
    سلام دوست عزیز
    برای کسب درآمد از گوگل ادسنس از داخل ایران ، آدرس و شماره تلفن و شماره حساب بانکی رو چه جوری میشه درست کرد ؟ 
    پاسخ:
    ایران تحریمه.
    سلام
    فرض کنید سایتی انگلیسی داریم و برای ان تایید هم گرفتیم
    حالا می شود سایت فارسی دیگری اضافه کرد و کسب درامد داشت؟
    پاسخ:
    خیر
    سلام
    ایا امکان پرداخت درامد به حساب پی پال وجود دارد؟
    پاسخ:
    خیر
    آموزش کامل ادسنس و پاسخگویی به سوالات در زمینه ی ادسنس توسط کارشناسان مجرب در telegram.me/adsense2
    سلام. در رابطه با ادسنس چند تا سوال داشتم .ممنون میشم جواب بدید.
    1) الان با وضع قانون کپی رایت آیا گوگل با مقالات ویکی پدیا مشکل دارد و ممکن است آن را تایید نکند؟
    2) در اینترنت بعضی مقالات رایگان اند یعنی بدون پرداخت قیمت می توان به آن دسترسی داشت.اگر این مقالات به همراه اسم نویسنده در وبلاگ قرار بگیرد آیا باز هم گوگل آن را تایید نمی کند؟
    3) آیا داشتن آشنا در خارج ضروری است و اگر جواب مثبت است چک فرستاده شده ادسنس که به نام ماست می تواند توسط او نقد شود؟ 

    4)الان با برداشته شدن بعضی تحریم ها وضعیت دسترسی به ادسنس چه طوره و در کل چه طور میشه پراکسی اختصاصی داشت و آیا استفاده از پراکسی اشتراکی باعث تایید 5)آیا آی پی که با آن سایت را می سازیم باید با آی پی که با آن ادسنس را می سازیم متفاوت باشد؟
    6) این که آیا حتما باید حساب بانکی که قرار است چک در آن نقد شود حضوری افتتاح شود و اگر اینترنتی هم می شو حساب باز کرد کدام بانک ها این قابلیت را دارند؟

    ممنون از شما
    پاسخ:
    1) حتما تایید نمیکند حتی چند وقت پیش اطلاعیه ای داد که حتی اجازه کپی کردن قسمتی از متنش رو هم ندارید.

    2) مشکلی ندارد خود گوگل میگه اگه ویرایش کنید و یه چیزی بهش اضافه هم بتونید بکنید امتیاز زیادی برای سایت مورد نظر در نظر میگیره.

    3) بله

    4) ادسنس قبل از تحریم ها تحریم بود ، ای پی اشتراکی مورد قبول نیست حتما باید اختصاصی باشه

    5) این مهم نیست

    6) اطلاع ندارم
    سلام . من دختر خاله ام توی نروز زندگی میکنه.میخوام بهش بگم برام یه ایمیل درست کنه و حساب بانکی باز کنه و از ادرس خونه اون استفاده کنم .ایا این کار هارو بکنم مشکلاتم حل میشه|؟قابل تایید هست|؟ بعد از همون ایمیل استفده کنم مشکلی به وجود نمیاد؟
    پاسخ:
    این که عالیه ، هیچ مشکلی وجود نداره.
    فقط آی پی تون رو ثابت و برای نروژ باشه
  • وحید میرمعینی
  • سلام
    یه موضوعی که در مورد ادسنس وجود داره اینه که کلا تو هیچ مشخصاتی نباید اسمی از ایران باشه،درسته؟
    حالا من میخوام توی بلاگر وبلاگ بسازم و کلا یه ایمیل جدید اومدم درست کنم
    اما برای تایید ایمیل گوگل نیاز به شماره تلفن همراه هست که اینجوری مجبور میشم شماره موبایلم با پیش شماره ایران رو بدم
    من آدرس و آی پی اختصاصی برای حساب ادسنس پیش بینی کرده بودم اما فکر اینجاشو نکرده بودم
    یعنی این که در آینده شماره موبایل من مشکل ساز نمیشه؟
    پاسخ:
    مشکل ساز میشه
    سلام. آیا وارد شدن با ایمیل ایرانی یعنی قبلا با ایپی ایران ساخته شده ، در بلاگر گوگل به ما ثبت نام می دهد یا ایمیلی که در گوگل ادسنس وارد می کنیم باید خارجی باشد. چون من با ایمیل قبلی که داشتم در بلاگر کار میکنم و گوگل سریعا نوشته که شما از ایران هستید
    پاسخ:
    ممکن ادسنس برا ایران باز بشه حالا یکی دو روز صبر کنید نیازی هم به این سوسول بازی نیست بعدش
    با سلام خدمت شما. آیا می شود وبلاگ یا وبسایت خود را که در گوگل ادسنس ثبت کرده آیم در سایت های تبلیغاتی و سورف، تبلیغ کنیم و بازدید خود را بالا ببریم؟ 
    پاسخ:
    سورف خیر تبلیغاتی بله
    برای ایجاد سایت و کسب درامد از گوگل باید حتما کسی در خارج از ایران باشد
    پاسخ:
    بله
    سلام
    اگر آدرس حساب پی پال من امارات باشه ولی با IP کشور دیگری در گوگل عضو باشم، در آینده به مشکلی خواهم خورد؟ یا مغایرت آدرس پی پال با گوگل مهم نیست؟
    متشکرم
    پاسخ:
    علیک سلام
    به مشکلی خواهید خورد.
    با سلام 
    من در ایران زندگی میکنم
    چطوری گوگل پولمو به حساب بانک ملیم میریزه

    تبلیغاتی که گوگل میده عوض میشه یا همش یک متن هست
    من یه وبلاگ تو بلاگر گوگل ساختم
    ولی فیلتره چطور عضو جمع کنم

    پاسخ:
    چطور چی جمع کنی؟ عضو؟
    اگه منظورت بازدیدکننده است و وبلاگت فارسیه که اشتباه کردی.
    اگه وبلاگت انگلیسیه خب اول بذار یه 3 ماه از ساختش بگذره بعد سعی کن مطالب مفید بذاری خودش کم کم بازدید میگیره.
    با سلام 
    من یه وبلاگ تو وبلاگر گوگل ساختم
    وقتی گوگل سایتمو تایید کرد بلید کد html رو کجا وارد کنم
    پاسخ:
    در منوی سمت چپ گزینه اش وجود دارد.
    منظورم. اینکه چطوری باید وبلاگ با سرور خارجی بسازم 

    سوال 2. اونوقت من که خارجی بلد نیستم. کسی رو سراغ دارین که برام بنویسه

    سوال 3 
    وقتی گوگل خواست پولمو واریز کنه. 
    من که تو ایران هستم مشکلی نداره

    پاسخ:
    دو تا کار میتونید بکنید 
    1. در سرویس وبلاگدهی گوگل به اسم بلاگر عضو شید 
    2. هاست و دامین خارجی بخرید
    میتونید از translate.google.com استفاده کنید
    باید آشنا داشته باشین یا از سایت های معتبر تو این زمینه استفاده کنید.
    میشه یک سایت خوب که میشه باهاش یک وبلاگ روی هاست خارجی ساخت رو معرفی کنید


    سوال 2  اگه اولین وبلاگ با زبان انگلیسی باشه میشه وبلاگه بعدیو روی هاست خارجی اما با مطالب فارسی گزاشت       گوگل ادسنس تایید میکنه
    پاسخ:
    سوال اولتون رو متوجه نشدم در رابطه با سوال دوم اینکه گوگل ادسنس کلا سایت و وبلاگی که زبانش فارسی باشه رو قبول نمیکنه و کاری هم نداره مال یه ایرانی باشه یا غیر ایرانی.
    با سلام
    اگه با بلاگفا وبلاگ بسازم
    گوگل ادسنس تایید میکنه
     سوال 2 اگه وبلاگ با هاست خارجی ساختم
    مطالبشو با زبان فارسی نوشتم گوگل ادسنس تایید میکنه

    پاسخ:
    علیک سلام
    بلاگفا رو خیر قبول نمیکنه.
    خیر زبان فارسی رو هم قبول نمیکنه.
    سلام
    من نمی تونم ثبت نام کنم . این پیغام رو میده:URL must not have a path (example.com/path) or subdomain (subdomain.example.com). Learn more

    این وبلاگمو خیلی دوست دارم. فقط ایمیلی که وبلاگو باهاش ساختم حذف کردم. و تو تنظیمات ایمیل جدیدمو دادم. اشکال از همینه؟ اگه هست چکار کنم. خواهش میکنم کمکم کنید. ممنون
    پاسخ:
    آدرس وبلاگ یا سایتتون رو اشتباه وارد کردید.
    سعی کنید درست وارد کنید اگه باز این ارور رو داد یه عکس بزارید.
    فروش اکانت های ادسنس برای کل کشورها 150 هزار تومان برای سفارش به amiryegane30@yahoo.com ایمیل بزنید
    سلام / بنده 32 سایت تا حالا  توی گوگل ثبت کردم / این که سایت باید 3 ماه از ساختش گزشته باشه الکیه ! لطفا درستش کنید 
    باتشکر
    پاسخ:
    واقعا؟ حتما مشکلی هست!
    لطفا ی سایت ایارنی معرفی کنید ک داره با گوگل ادنس در امد کسب میکنه تا بریم ازش چنتا سوال بپرسیم ک چجوری تاید شده و باید چیکار کنیم
    پاسخ:
    میتونید از انجمن هایی مثل پرشین تولز استفاده کنید.
    سلام.
    من تمام راه های  ورود برای کار با ادسنس و یا به اصطلاح تجارت الکترونیک را انجام داده ام،اما مشکل بازدید کننده از سایتم است.این آخرین مرحله برای ورود است.تمامی این مراحل را جز به جز مطالعه کردم و بعد از 6 ماه به این نقطه رسیدم.
    خواهشا باید چه کار کنم تا بازدیدکننده افزایش پیدا کند؟بعضی روزها بازدیدکننده سایتم به صفر میرسد.
    هفته ای 1 الی 2 پست در سایتم میگذارم.سایت من به زبان اصلی است.
    لطفا راهنماییم کنید
    پاسخ:
    با سلام
    درصورت ممکن آدرس سایتتان را ذکر کنید و هفته ای 2 پست واقعا کم است و البته موضوع سایت شما هم ممکن است دلیل دیگرش باشد.
    زبان اصلی یعنی انگلیسی؟
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
     سلام به مدیر محترم:
    ما سوختیم تا شما نسوزید.
    هر کس کمکی در مورد گوگل ادسنس خواست در خدمتیم
    *اگر سایت دارید و الان چندین ماه هست که گوگل سایت شما رو تایید نمی کند،مشکلی نیست.چون ما به صورت تضمینی بین 7 روز تا 1.5 ماه حساب گوگل ادسنس ورفای شده برای شما می گیریم.
    *اگر به دنبال موضوع  خوب و سایت های پرسود برای گوگل ادسنس هستید و نمی دانید کدام را انتخاب کنید،ما به شما کمک می کنیم.
    *همچنین یک سری مطالب مفید هم در وبلاگ گذاشتیم تا همه ی ایرانی ها استفاده کنن و اینقدر گیج نشن.(***********************)
    *تیم ما از افراد با تجربه که چندین سال در زمینه گوگل ادسنس کار کردن،تشکیل شده و اماده کمک کردن واقعی به شما هست.
    *ایمیل :************************
    پاسخ:
    با تشکر از شما
    لطفا آدرس ایمیل یا وبلاگ را در متن نظر بیان نکنید.
    سلام
    من مقاله های سایت خودم را این گونه جمع آوری میکنم که با به کار بردن مطالب و پاراگراف های مقالات دیگر مقاله ای شکل میدهم؟این یعنی کپی رایت کردن؟؟؟
    راه دیگری وجود ندارد که مقاله بدست آورد؟؟؟
    آیا ادسنس به این مقالات حساس است و سایت من را مورد تایید قرار نمیدهد؟؟؟؟
    سایت من فقط یک هفته است که درست شده؟؟؟
    اگر این مطالب را نیز ادسنس کپی رایت میداند پس چگونه میتوان مقالات به روز را از اینترنت دریافت کرد؟؟؟
    خواهشا اگر میتونید کمکم کنید دریغ نکنید
    پاسخ:
    این دقیقا خود دزدی ادبی است ، البته اطلاعی راجع به اینکه گوگل با این مورد مشکلی داره یا نه ندارم.
    گوگل میگه که شما حق کپی مقالات سایت های دیگه رو ندارید ولی میتونید با تغییراتی در مقاله و با درج لینک و عنوان منبع در سایت خودتان قرار دهید.
    باز میگم اطلاع دقیقی در این رابطه ندارم.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام اتفاقا کار خیلی خوبی هستش
    مطالب شما هم جالب بود
    ************
    سفارش حساب ادسنس Non-hosted و تحویل در 3-4 روز برای کشور مورد نظر شما؛ برای سفارش به mohammadads90@gmail.com ایمیل بزنید قیمت 150 هزار تومان
    سلامی دیگر.
    آقا من و فهت جد اباد من در ایران هستند و هیچ کسی رو در خارج ندارم.
    یعنی کلا بیخیال ادسنس بشم؟
    اگر آره سایت های دیگری مانند ادسنس وجود دارد که به پیزا و پی پال پرداخت داشته باشند؟
    پاسخ:
    شما میتونید از آموزش های موجود در اینترنت در این باره بخونید یا این مطلبو ببینید: بهترین سایت های جاگزین گوگل ادسنس
    سلام . بله بد نیست .

    http://analysis2014.blogspot.com/


    پیغام خطا این :

    http://pcmupload.broker-fa.org/uploads/1420538284891.png
    پاسخ:
    شما کد رو از طریق ویرایش قالب گذاشتی؟
    اگه اینکارو کردی باید بگم:
    اگه زبان پنلت فارسیه: باید بری به قسمت چیدمان و اگه اشتباه نکنم نوشته اضافه کردن ابزار یا یه همچین چیزی اونجا یه لیست باز میشه تو لیست باید adsense رو انتخاب کنی و اونجا بزاری.
    ***
    اگه مشکلی نیست میشه یه عکس از آمارت بدی؟
    سلام

    ممنون از پاسخ شما . ولی از اون پیغام خطا متوجه نشدم چه ایرادی داره .من از blogspot استفاده میکنم .
    پاسخ:
    خب شما اون پیام رو اینجا بزارید شاید تونستم بگم مشکل چیه...
    بلاگ اسپات چطوره؟ خوبه؟
    ایندکسش خوبه؟ بازدید خوب میگیره؟ و اینکه میتونید ادرس بدید؟
    با سلام

    گوگل اکانت من تایید کرد و کدهای html فرستاد. ولی وقتی این کدها را داخل وبلاگ کپی میکنم با پیغام خطا مواجه میشه :

    http://pcmupload.broker-fa.org/uploads/1420538284891.png

    اگر ممکن راهنمایی بفرمایید .
    با تشکر از شما
    پاسخ:
    مثل خطای داخل تصویر شما یه نگاه به خط 716 ستون17 بنداز.
    راستی از چه سرویس وبلاگدهی استفاده می کنید؟
  • pasra gholipour
  • سلام
    تو ایران میشه استفاده کرد؟ ایا واسطه یا کسی رو سراغ دارید که مقداری از درامد رو بگیره و اینکارو انجام بده؟
    پاسخ:
    علیک سلام
    تو ایران خیر ولی میتونید در انجمن ها پست بزنید دوستان زیادی کمکتون خواهند کرد.
    انجمن پرشین تولز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">