آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

سایت ها و راه های کسب درآمد میلیونی از سایت

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۰۸ ب.ظ

سایت ها و راه های کسب درآمد میلیونی از سایت

مطلبی که در ادامه میخونید بیشتر برای افرادی هستش که سایت/وبلاگ ی با بازدید بالای 200 هزار در روز دارن.
اصولا داشتن سایتی با همچین بازدیدی به راحتی نیست و معمولا خرج زیادی داره زحمت زیادی داره و هرکسی بعد از این همه مشکلات انتظار داره که بتونه ازش پولی در بیاره که زحمت و خرجش رو جبران و البته بتونه درآمد ثابت یا شغل ثابتش بشه.
فکر کردن به اینکه اینکار شغل ثابته بشه خوبه چون همونطور که احتمالا همتون خبر دارین اینترنت جاییه که در روز میلیارد ها تومان فقط تو ایران جا به جا میشه.
مسئله اینجاست که چه جوری از این سایت کسب درآمد کنم.

راه های زیادی وجودداره که به دو بخش استفاده از سایت های کسب درآمد و ایجاد اشتغال توسط خودتون تقسیم میشه.


سایت های کسب درآمد
اینکه تا حالا تونستین از سایت های ایرانی درآمد میلیونی داشته باشین یا نه رو کاری ندارم ولی هیچ وقت وقتتون رو واسه یه کاری که میدونید نتیجه نداره تلف نکنین پس میریم سراغ سایت های خارجی.

سایت های خارجی زیادی وجود دارن که میتونین ازشون درآمد میلیونی داشته باشین که در زیر به یه سریشون اشاره میکنم.

google adsense
همیشه و همه جا به یاد داشته باشین که اگه تو لیستتون گوگل ادسنس باشه بدون شک انتخابش کنین.
ادسنس کاری از کمپانی گوگل(Google) هستش که با عضویت در اون و گذاشتن کد های بنرش میتونین از هر کلیکش تا 1 دلار یعنی 3500 تومن کسب درآمد کنید یعنی بالاترین نرخ بین سایت های کسب درآمد در کل اینترنت در حال حاضر ادسنس کاربران زیادی از تمام نقاط دنیا داره ولی به علت تحریم ایران نمیشه به طور مستقیم ازش استفاده کرد ولی میتونین با استفاده از آموزش های موجود در اینترنت یا همکاری با کسانی که حساب ادسنس دارن ازش استفاده کنین.

سایت های CPA
سایت های CPA مجموعه ای هستند که تازگی ها در اینترنت تعدادشون رو به افزایش هستش این سایت ها به شما این امکان رو میدن که بتونید روزانه تا بیش از 10 میلیون تومان درآمد کسب کنید طرز کار این سایت ها به این صورته که به شما لینکی  میدن و شما با انتشار اون لینک در وبسایتتون میتونید کسب درآمد کنید حالا این لینک میتونه لینک دانلود یک نرم افزار باشه یا لینک نظرسنجی یا لینک دانلود بازی یا خرید هر چیزی از اینترنت.

yahoo publisher
از اونجای که غول های اینترنتی در رقابت سختی هستند و گوگل با افتتاح ادسنس کار جدیدی رو کرده یاهو هم نخواسته عقب بمونه و یک سرویس تبلیغاتی ایجاد کرده که البته شباهت های زیادی با ادسنس داره ولی در حال حاضر زیاد کاربران ازش راضی نیستن ولی میتونین درآمد میلیونی ازش داشته باشین و بدون هیچگونه ناراحتی ازش استفاده کنین.

chitika
سرویس تبلیغاتی محبوب وبمسترهای خارجی چیتیکا هستش که تبلیغات جذاب و منحصر به فردی داره طوری که تقریبا هیچ آزاری به بازدیدکننده نمی رسونه و میتونین با خیال راحت ازش یک درآمد میلیونی داشته بشاین.چیتیکا مثل گوگل ادسنس هستش.

amazon
آمازون بزرگترین سایت فروشگاهی هستش که تقریبا به همه جای دنیا محصول خرید و فروش می کنه شما با عضویت در بخش افلاینت این سایت و فروش محصولاتش میتونین به درآمد میلیونی برسید.

ebay
این سایت هم مثل amazon هستش با این تفاوت که محصولات ایرانی زیادی داره و البته مدیرش یک ایرانیه.

... سایت های زیادی وجود دارند که میتونین باهاشون به درآمد میلیونی برسید فقط کافه از موتورجستجوی هوشمند گوگل استفاده کنید.

ایجاد اشتغال توسط خودتون
خب این مورد یکم زحمت داره که البته با کمی کار میتونین توش حرفه ای و به درامد میلیاردی برسید بدون نگرانی.

فروش محصولات مرتبط
هر سایتی یه موضوع خاصی داره و طبیعتا محصولاتی برای فروش در اون موضوع وجود داره مثلا سایت فری گیمز دات آی آر(FreeGames) که یک سایت بازی ایرانی هستش میتونه مجموعه بازی رو به فروش برسونه این مورد بهترین گزینه هستش چون میتونین با فروش محصولات مرتبط درآمد باورنکردنی رو داشته باشین که شاید نتونین تو اینترنت از هیچ چیز دیگه اینقدر درآمد بدست بیارین.

تبلیغات
سایت های تازه کار به دنبال بازدید هستن و شما میتونین جایگاه های تبلیغاتیتن رو به قیمت های باورنکردنی به فروش برسونید همچنین میتونید با فروش بک لینک به درآمد بالاتری برسید.

همکاری با شرکت ها
شرکت های زیادی وجود دارن که بخوان محصولاتشون رو به فروش بزارن و البته استخدام یک بازاریاب براشون میتونه درآمد قابل توجهی داشته بازاریابی که بتونه محصولشون رو روزانه به بیش از 200.000 نفر نشون بده یک مورد رو میگم مثلا خرید فروش املاک , در همه شهر ها نماینده های خرید و فروش املاکی وجود دارند که حاضرن با فروش یک خونه یا اپارتمان تا سقف 20 الی 50 میلیون تومان پرداخت کنند شما میتونین با همکاری اون ها به درآمد میلیونی برسید.

بخش مخصوص اعضا ویزه
شما میتونین بخشی در سایتتون ایجاد کنین و مطالب ویزتون رو در اون قسمت قرار بدین و با دریافت مبالغی از کاربراتون اجازه دسترسی به اون قسمت ها رو بهشون بدین.

ادامه دارد ...

نظرات  (۱)

خیلی مطلب مفیدی بود
منتظر ادامه اش هستم
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">