آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

آموزش ساخت حساب وریفای شده پی پال paypal

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ب.ظ

//bayanbox.ir/view/4164578211214318587/paypal.jpg

افتتاح و وریفای حساب پیپال دقیقا مثل ساختن یک ایمیل هست و متاسفانه خیلی از وب سایت ها برای افتتاح حساب پیپال و وریفای اون مبالغ بالایی از مشتری ها می گیرند.
در ادامه خودتون خواهید دید که افتتاح و وریفای کردن حساب پیپال حتی از ساختن ایمیل هم راحت تر هست.
"در این آموزش از آی پی لهستان استفاده شده است و بنابراین به محض ورود به سایت پیپال زبان وب سایت لهستانی(polish) خواهد بود و اون رو باید به انگلیسی تغییر دهید."

آموزش ثبت نام
طبق توضیحات داخل تصاویر پیش بروید:

آموزش وریفای کردن حساب
داشتن یک حساب وریفای شده پی پال ، به این معنی است که شما مدارک لازم برای احراز هویت را برای پی پال ارسال کرده اید و از سوی پی پال مورد تایید قرار گرفته اید. بنابراین برای دریافت و ارسال پول ، محدودیت و مشکلی نخواهید داشت. از طرفی با وریفای شدن حساب پی پال ، به راحتی می توانید بین اکانت های متصل به حسابتان پول جابجا کنید.
حساب وریفای نشده پی پال ، تا سقف 2000 دلار می توانند پول دریافت کنند و به محض اینکه بخواهند مبلغی را از حساب خود خرج یا منتقل کنند باید حساب خود را وریفای کنند.
//bayanbox.ir/view/1916404239054030839/paypal-verified.jpg
مراحل وریفای کردن حساب پی پال:

1- وارد اکانت پی پال خود شوید و وارد قسمت "Overview" شوید.
2- زیر جایی که نام شما نوشته شده است ، یک لینک با عنوان "Get verified" وجود دارد. روی آن کلیک کنید.
//bayanbox.ir/view/1881415847431050765/paypal-verification.jpg
3- روشی که می خواهید از اکانت پی پال خود استفاده کنید را مشخص کنید:

a.یک حساب بانکی را به حساب پی پال خود متصل کنید.
b.یک کارت اعتباری معتبر را به حساب پی پال خود متصل کنید.

4-اطلاعات بانکی لازم یا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کرده و بر روی "Continue" کلیک کنید.
5- با کلیک بر روی گزینه مشخص شده ، تایید کنید که کلیه اطلاعاتی که وارد کرده اید درست است. سپس بر روی "Confirm" کلیک کنید.
6-بعد از نمایان شدن آخرین صفحه وریفای شدن ، آن را تکمیل و ارسال کنید. سپس ایمیل خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات تکمیلی را از پی پال دریافت می کنید.
7- حسابی را که در مراحل وریفای کردن به پی پال معرفی کرده اید را چند روز در نظر داشته باشید ، پی پال ، دو تراکنش مالی کوچک در حساب شما انجام می دهد که در مرحله بعد باید مشخصات آنها را در حساب خود وارد کنید.
8-برای اعلام دریافت تراکنش انجام شده ، وارد اکانت خود در پی پال شوید.

a.وارد قسمت Get verified شوید و مشخصات تراکنش انجام شده در حساب خود را وارد کنید
b.در پی ارسال این مورد ، شما یک تماس تلفنی دریافت می کنید که در قبال پاسخ دادن به چند سوال حساب شما مورد تایید قرار می گیرد.
c.در روش دیگر ، کد و مشخصات تراکنشی که در کارت اعتباری شما انجام شده است را وارد کنید. پی پال مبلغ را تسویه می کند.
d.در این روش به طور اتوماتیک حساب شما وریفای می شود و دیگر نیازی به تماس تلفنی نخواهد بود.

نکات مهم
1-امکان افتتاح حساب پی پال برای ایرانی ها وجود ندارد و این بانک ایران را تحریم کرده است برای افتتاح حساب باید مشخصات دروغی به عنوان یک فرد از کشور های دیگر را بدهید.
2-برای داشتن یک حساب پی پال باید قبلش یک اکانت وی پی اس بخرید لطفا وی پی اس رو با چیز پی ان اشتباه نگیرید.
3- اگر از چیز پی ان استفاده میکنید حتما باید آی پی اختصاصی باشد هر چند همونطور که عرض کردم کار با پی یال با استفاده از چیز پی ان کمی ریسک دارد.
4-برای برداشت از حساب پی پال یا واریز به حساب دیگران نیاز است که اول حساب پی پالتان را با استفاده از ویزا کارت یا بوسیله کسانی که در این زمینه سرویس می دهند تایید کنید.
5-پی پال بسیار حساس است و اگر کوچکترین شکی بکند که شما ایرانی هستید در جا حسابتان را مسدود میکند.
6-همیشه مطمئن شوید که قبل از ورود به حسابتان وی پی اس را روشن کرده اید.
7-برای ثبت نام  کشور هایی مثل انگلیس و آمریکا را انتخاب نکنید.
8- اگر حسابتان مسدود شد پس از گذشت 6 ماه امکان پس گرفتن 50% آن را توسط صرافی های آنلاین دارید.
9-برای کار در سایت های کسب درامد اصلا از پی پال استفاده نکنید چون ریسکش بالا هست بهتره در درجه اول از پرفکت مانی که با ایران مشگلی نداره و در درجه بعد از پیزا استفاده کنید.

نظرات  (۴۹)

من میخوتم ثبت نام کنم شماره میخواد ایران نداره میشه الکی زد؟ کد نمیخواد بعدش؟

 

پاسخ:
ایران رو تحریم کرده با ای پی ایران نمیشه در این سایت ثبت نام کرد.

سلام چطور باید پول رو از صرافی آنلاین مبادله کنم میشه بیشتر راهنمایی کنید یا لینکش رو بزارید

پاسخ:
تو یکی از این معتبر ها ثبت نام می کنید و طبق آموزش خودشون مبادله می کنید.
سلام دوستان
برای افتتاح حساب پی پال چه سایتی رو پیشنهاد میکنید؟
سلام
من حساب پی پال را افتتاح کردم اما برای وریفای نیاز به یک کارت هست
لطفا راهنمایی کنید که کارت را چگونه می تونم تهیه کنم
آقا ببخشید چند تا سوال دارم
من می توانم به جای ایران یه کشور دیگری مثل آلمان وارد کنم ویک آدرس اکی وارد و برام مشکلی پیش نماد
واینکه می تونم با استفاده ده از ویزا کارت پول دریافت یا انتقال دهم
سلام
سایتfineptcچه طورسایتی ممنون میشم اګه بګید
پاسخ:
سلام جناب کار نکردیم ولی دوستان میگن کلاه بردار هستش.
مطلب کامل و جامعی بود

سلام

برای دریافت پولی که به حساب پییال اومده چه باید کرد

به حساب بانکی ایرانی که نمیشه

پس چجوری مبالغ رو دریافت کنیم ؟

پاسخ:
از طریق صرافی های آنلاین تبادل کنید.
سلام من اطلاعات لازم ندارم برای ساخت و وریفای حساب پی پال لطفا اگه می شه برای من یه حساب پی پال وریفای شده بسازید و به ادرس ایمیلم بفرستید خیلی لازم دارم
امکان خرید پی پال واسه ایرانی ها هست ؟ (منظورم قانونی نیست!)
پاسخ:
بله هست!
سلام.اکانت پیپال ساختم.برای تایید هم از ویزاکارت وریفای شده استفاده کردم...الان تو قسمت اخر کار ازم Social security میخواد اینو باید چکار کنم؟
  • امیرحسین سحاب
  • بسلام 
    چندسایت معتبری که برای کسب درآمد هستن رو ممنون میشم معرفی کنید
    با سلام من یک حساب پی پال باز کردم برای ویرفای شدنش یک مستر کارت مجازی به آن اضافه کردم الان از من یک کد چهار رقمی میخاد باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید یه سوال دینگم داشتم آیا این تراکنش هایی که گفتین برامون ارسال میشه چه مدت طول میکشه تا این تراکنش ها ارسال بشه و در کدوم قسمت میتونیم این تراکنش ها را ببینم با تشکر
    پاسخ:
    تراکنش ها در ثانیه انجام میشه
    سلام دوست عزیز اگه راهنمایی کنید ممنون میشم من از طریق یه سایت با دیدن تبلیغاتشون 1000 دلار کسب کردم و زده از طریق PayPal میتونم دریافتش کنم به نظرتون سایت پول میده یا ن؟! 
    پاسخ:
    سایتش اسکمه!
    سلام ایامن میتوانم 6دلاربه حساب پیپال شماواریزکنم وشمامعادل انرابه شماره کارت بانکی من واریزکنیداگربله لطفاایمیل پیپال خودرابرام به ایمیلم بفرستیدیااینجابگذاریدومنهم شماره کارتم
    سلام در پی پال شماره حساب همان ادرس ایمیل ما است که وارد حسابمون میشیم
    اگر حساب پی پال باز کرده باشیم ولی ورفای نشده باشه ایا پول به حساب واریز میشه یا نه
    من ادرس ایمل پی پال خودم  که ورفای نیست را به شرکت دادم پول بریزند اما تو پروفایل خود زده پول ارسال شده اما در حساب پی پالم را چک می کنم پولی نشده چرا
    ایا پول واریز بشه پی پال ایمیل میزنه یا خیر
     

    پاسخ:
    اگه واریز شده باشه باید توی پی پال نشون بده حتما واریز نکردن!
    میخوام از یوتیوب کلیپ بخرم مبلغشم ناچیزه 2دلار اما فقط از طریق پی پال قابل پرداخته سایت payment 24 حساب وریفای شده ارزون داره؟  یا حساب خودمو وریفای کنه؟  
    من یه حساب با ملیت هند ساختم حالا برای وریفای کردن و پول گذاشتن فقط باید ویزا کارت بخرم؟ 
    داداش این صفحه ای ک گذاشتین با صفحه الان پیپال فرق داره و اطلاعات مورد نیازشم تغییر کرده.میشه ب این روشم توضیح بدید؟؟
    پاسخ:
    چشم
    سلام.
    میخواستم بدونم ساختن اکانت با آدرس الکی بعدا برامون دردسرساز نمیشه!؟مثلا اگه بعدا از ایران بریم و بخوایم تغییر آدرس بدیم یا هرچیزی امکان پیگیری انکه قبلا ایران بودیم نیس؟
    سلام یه سایت یا یه روش معرفی میکنید که بشه اعتبار پایپال رو به گیفت کارد یا مستر کارد تبدیل کرد؟
    سلام عضویت در پی پال به این طریق قانونیه؟ 
    یه وقت پلیس فتا یقمو نگیره 
    پاسخ:
    فتا کاری با پی پال نداره اصن!
    سلام من از سایت کلیکی PTC biz کمی کسب در آمد کردم چگونه آن را تبدیل به پولی که‌ در دست دارم کنم؟........راستی چی سایت معتبر دیگری برای در آمد اینترنتی وجود دارد؟......با تشکر.
    پاسخ:
    از طریق سایت های تبدیل دلار که با یک جستجو میتونید پیدا کنید.
    میشه یه سایت معتبر معرفی کنین ؟
    با سلام 
    مشکلاتم و خدمتتون میگم  هر کدومش بتونین کمک کنین ممنونتون میشم 
    بنده از طریق یکی از سایت های پی تی سی 10000 دلار درامد کسب کردم .
     از طریق همین سایت یک گزینه داشت به نام paypal  زدم .بهر حال الان تو مرحله ای هستم که اطلاعات زیذ با ورود به سایت  fineptc  برام میزنه که میفرستم الان .......
    Pending Withdraw RequestsRequest DateMethodAccountFeeNetSep 05, 2016


    fالان سوالم اینه   برای ورود به سایت پی پال نیاز به فیلتر شکن دارم ؟
    اگر پی پال درست کنم با اطلاعات غیر ایرانی  این پول اگر وارد پی پال بشه میتونم بفرستم برا فامیلای خارجیم ؟PayPal



     $0.00



    $10020.00 




    پاسخ:
    این سایت کلاهبرداره و درامد شمارو پرداخت نمیکنه!
    با با آحه هیچ جا قشنگ نگفتن این حساب پی پال بی صا حابو با فیلتر شکن بزنیم یا رحد بزنیم با چی همتونم که یگ پست رو کپی گردید تکراری
    پاسخ:
    باید ای پی اختصاصی داشته باشید اونم از یه کشور خارجی که آمریکا باهاش مشکلی نداره.
    بعد از این که حساب باز کردم چجوری باید خرید محصول خارجی  کنم
    سلام ادمین محترم ببخشید میشه من رو راهنمایی کنید که چطوری باید *ip*خودم رو عوض کنم؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    پاسخ:
    راه های زیادی وجود داره میتونید جستجو کنید.
    درود بر شما
    ادمین عزیز 
    من به شخصه به این نتیجه رسیدم که در وضعیت فعلی ایران ارزش ثبت نام و داشتن این حساب پی پال رو نداره شاید روزی روزگاری ایران ما آزاد شد چرا اون وقت داشتن این حساب بسیار هم خوشایند خواهد بود ، به قول نوشته شما در وضعیت کنونی نیاز هست که یک هزینه دیگه برای خرید آی پی اختصاصی ماه به ماه پول بدهیم به شرکتهای ایرانی که این سرویس رو میدهند به جای اینکه پول دستمان بیاید از بانک پی پال یه پولی هم باید ماه به ماه بدهیم ...
    در هر صورت ادمین عزیز خسته نباشی که جواب سوالات هموطنان رو میدهید به امید آزادی ایران 
    سلام 
    در حساب پی پال ورفای نشده می توان از طریق صرافی پول را تبدیل به پرفکت مانی یا بیت کوئین کرد
    ادرس چند صرافی خارجی معتبر که دلار پی پال را به پرفکت مانی یا بیت کوئین تبدیل می کند را معرفی کنید
    نحوه تغییر پسورد در حساب پی پال را بفرمایید با تشکر 
    پاسخ:
    بله در مبالغ کم میشه.
    farhadexchange.com
    payment24.ir
    الان که تحریما برداشته شده میشه اکانت ساخت؟
    پاسخ:
    خیر ، فقط تحریم های هسته ای برداشته شده.
    چقد بد.  فکر میکردم paypal هم برای هین چیزا ایرا ن و تهریم کرده
    چه حساب های دیگه ای مثل paypal هست؟
    پاسخ:
    اسکریل و اینا هست فک کنم با برداشتن این تحریم اونا هم تحریمشون رو بردارن ولی باید صبر کرد دید طی یک ماه آینده چه اتفاقاتی می افته.
    سلام الان که تهریم ها برداشته شدن چرا هنوز نمیشه وارد paypal شد؟ کسی میدونه؟
    پاسخ:
    علیک سلام
    دوست عزیز تحریم های هسته ای برداشته شده این تحریم ها ربطی به تحریمی که تو اخبار میگن نداره اینکه میگن وضع کشور بهتر میشه و اینا همش دروغ داغ کردن اخباره وضعیت مثل 10 سال پیش میشه که اون زمان هم paypal باز نبود.
    اقا جان جون مادرت کمکم یه پستال کد نداری که فقط عدد 5 رقمی باشه و در بین اونها هیچ حروفی هم نباشه؟چون من هر پستال کدی رو میگردم یا ارقامشون زیاده یا حروف دارن که پی پال زیپ کد حروف دار رو هم قبول نمیکنه..نمیدونم چیکار کنم.
    پاسخ:
    www.unitedstateszipcodes.org
    راستش MP مخفف کشور madhya pradesh هست و تو کادر zip code فقط 5 رقم میشه جاداد درحالی زیپ کدش 6 رقمه به هر حال من 5 رقمه شو نوشتم و الان میگه Address Invalid ممنون میشم اگه کمک کنید.
    پاسخ:
    خب اشتباه زدید دیگه و زیاد در این مورد اطلاع ندارم اگه میشه یه کشور دیگه رو انتخاب کنید مثل آمریکا یا استرالیا که کد پستی هاشون زیاده تو نت.
    بفرمایید.


    http://s3.picofile.com/file/8231574668/Desktop_01_04_2016_01_42_26_%D8%A8_%D8%B8_226.png
    پاسخ:
    اون 45012 معتبره یا الکی وارد کردید؟
    سلام اقا جان خیلی ممنون بابت گذاشتن اموزش کامل ولی من مشکلی تو قسمت ثبت نام گیر کردم من تو کادر state کشور MP رو انتخاب کردم اما باز مرحله بعدی نمیره لطفا به عکس نگاه کنید.

    لینک

    لطفا بعد اینکه راحل را پیدا کردید به ایمیلم بفرستید با تشکر.
    پاسخ:
    آدرس تصویر رو بزارید لینکی روی عبارت لینک وجود نداره.
    سلام  من با آی پی استرالیا وارد سایت پی پال شدم اما در قسمت  ادرس که 2 میخواد با کد پستی و شماره تلفن مشکل دارم هر چه هم از ادرس وبقیه  گزینه این بخش از استرالیا میزنم میگه اصلاح کنید لطفا ادرس و کد پستی شماره موبایل چی وارد کنم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    اگر آدرس و کد پستی رو الکی وارد میکنید حتما اشتباه است از سایت هایی که آدرس و کد پستی واقعی میدن استفاده کنید توی گوگل به انگلیسی جستجو کنید حتما پیدا می کنید.
    الان من با ای پی ایران رفتم دوبار باید با ای پی ی کشور دیگ برم
    پاسخ:
    برای هر کاری باید از آی پی خارجی استفاده کنید.
    باید اسم و فامیلی ایمیل وشهر خود را وارد کنیم یا باید اسمس ساختگی با یکی از شهر های غیر ایران لطفا جواب بدین ممنون
    پاسخ:
    با مشخصات ایران در این سایت نمیتونید ثبت نام کنید باید یکی رو در خارج داشته باشید.
    سلام و خداقوت
    میشه یکی دو مورد خدمات وی پی اس در خارج و نیز یکی دو مورد درایران را معرفی کنید
    لطفا معرفی نمایید و پیشنهاد سرچ در گوگل ... را ندهید . ممنونم. لطفا و خواهش میکنم اگر امکان درج نبود به ایمیل بنده ارسال نمایید

    از شما بابت مطالب مفیدتان - بابت روشن نمودن کاربران تشکر میکنم
    سلام ممنون برای مطالب مفیدی که گذاشتین
    من فعلا شرایط ساخت پی پالو ندارم هم هزینش هم مسایل دیگه الانم با یه سایت خارجی کار میکنم که متاسفانه پرداختیاش  به پی پاله و هفته ای هستش اگه کسی اکانت داره وریفای شده میشه ایمیل پی پال و اسم و فامیلی که مال اکانتشه بده من به اون سایت بدم تاپولها رو واریزکنه به اون؟بعد معادل ریالی رو از شخص بگیرم من؟امکانپذیر هس این مورد؟
    پاسخ:
    دو سایت در این زمینه هست یکی payment24.ir یکی هم Farhadexchange.com
    که البته payment24..ir  توصیه میشه وبهتر هست.
    سلام.میشه این سایت های خدماتی رو معرفی کنید.زیپ کد هم اگه میشه راهنمایی کنید از کجا بیارم.خیلی ممنون از شما
    پاسخ:
    برو اینجا واست یه حساب پی پال تر و تمیز درست میکنن.
    https://payment24.ir/opening-verified-paypal-account
    سلام.من ادرس امریکایی یا غیر ایران ندارن و نمیدونم چه جوری پر کنم و زیپ کد هم نمیدونم چیه لطفا راهنمایی کنید ادمین محترم.با تشکر
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    برای ثبت نام در پی پال شما نیاز به آدرس از یک کشور غیر ایرانی دارید که اگر آدرسی ندارید میتونید از سایت های خدماتی استفاده کنید.
    شماره مبایل میخواد کد ایرانو نداره و هرچیمیزنم قبول نمیکنه .چکار کنم؟
    پاسخ:
    باید یه شماره موبایل از کشور های دیگه مثل لهستان یا هر کشور دیگه غیر ایرانو وارد کنید.
    سلام 
     میخواستم بدونم حساب paybal ب چ دردی میخوره؟؟؟
    من الان عضو ی سایت ptc حساب paybal میخواد من چ طور میتونم این حساب و بهشون بدم
    پاسخ:
    پی پال یک حساب واسط هستش پول اول به حساب شما در پی پال واریز میشه بعد شما پولتون تو پی پال را برای نقد کردن می تونید به حساب دیگران ارسال کنید.
    در سایت های ptc باید برید به قسمت ویرایش مشخصات و در اونجا قسمتی که برای وارد کردن ایمیل پی پال هستش رو پیدا کنید.
    سلام بر ادمین محترم من الان اکانت ساختم ولی نمیدونم چطوری باید ویزا یا مسترکارت بسازم که با اکانتم لینکش کنم خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    با تشکر
    پاسخ:
    تو انتهای مطلب موجوده.
    سلام.میخواستم بدونم اول ای پی رو باید عوض کنیم؟
    باید حتما ای پی ثابت باشه؟
    پاسخ:
    بله باید آی پی رو عوض کنی چون اگه با آی پی ایران بری اجازه ثبت نام نمیده و اگه قبلا با ای پی دیگه ای رفته باشی و الان با ای پی ایران بری حسابت بسته و پولت رو نمیده.
    آی پی هم باید ثابت باشه چون مشکوک میشه.
    اول و اخر خداست
    سلام

    بابت این مطالب عالی از شما خیلی ممنونم مخصوصا نکات آخری ... از شما مجددا خیلی ممنونم نکات بسیار با ارزشی بود 
    خدا به شما بهترین ها رو بده

    از دوستان هم میخوام که حتما نکات این مطلب رو بخونن
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">