آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

حتما شما هم به این مشکل بر خورد کرده اید که صفحه ورود سیستم پایگان را نمیتوان پیدا کرد.

در واقع برای ورود به پایگان وارد سایت دیگه ای از پایگان به آدرس: http://memarket.biz شوید تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شوید.
ببخشید خلاصه گفتم فقط خودمم درگیرش بودم بالاخره حلش کردم گفتم اینو بزارم و همین دیگه شاید شما هم این درگیری رو داشتن باشین.
فروش زیاد و جیب پر پول و زندگی شادی داشته باشید.
  • ایری ...

نظرات  (۷)

سلام من ثبت نام کردم فروشگاه ایجادکردم ولی بقیه روبلدنیستم لطفاراهنمایی کنید
پاسخ:
علیک سلام
تقریبا تمام کار لازم رو انجام دید و دیگه کافیه صرفا اون فروشگاهی که ایجاد کردید رو به بقیه معرفی کنین تا ازش خرید کنن، به ازار هر خرید اونا بهتون پورستانت پرداخت میشه.
سلام..اگر یک نفر غیر از کسانی که همکار خودتون هست و گفت من از این راه کسب درآمد میکنم و بسادگی بدون هیچ زحمتی پول به حسابش واریز میشه.حدااقل همون روزی50000تومان.تا دیگران هم دست دکتر بشن..
باسلام من شماره شبا رو وارد میکنم اما دراانتها ارور میدهirرا وارد کنید درصورتی که وارد کردم خط تیره وفاصله هم نداره الان چندروزه لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
با پشتیبانیشون تماس بگیرید احتمالا مشکل فنیه
  • جلال باقری
  •  سلام..من هرجقدر نامرکاربری وکلمه عبوررامیزنم قبول نمیکنه؟؟؟
    پاسخ:
    از قسمت فراموشی رمز عبور استفاده کنید و رمز عبور جدید رو دریافت کنید!
    من اصلا بلدنیستم
    با سلام و عرض ادب
    احتراما به عرض می رساند بنده شماره شبا درست وارد نمودن و انتهلی ثبت نام خطای IRدر شماره حساب شبا رو می گیرد در حالی که منIRرو هم وارد نمودم.
    پاسخ:
    با سلام
    مطمئینید که شبا رو بدون فاصله و خط تیره و صحیح وارد کرده اید؟
  • رویا فخارزاده
  • سلامخسته نباشید میشه راهنماییم کنین چیکار کنم که درآمدم بالا بره
    پاسخ:
    بازدید بیشتر = فروش بیشتر.
    فروش بیشتر = درآمد بیشتر.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">