آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه
11 راه ساده برای کسب درآمد دانش آموزان و دانشجویان از اینترنت
با سلام
اکثر افرادی که با به اینترنت میزارن یا دانش آموزش هستن یا دانشجو که سیر زیادی از این افراد دوست دارند از اینترنت کسب درآمد هم بکنن و برخی هم برای جبران مشکلات مالی دوست دارند از اینترنت کسب درآمد کنن , در این مطلب از بلاگ آموزش کسب درآمد 11 راه ساده که شما دانش آموزان و دانشجویان عزیز میتونید از اینترنت کسب درآمد کنید رو به اشتراک عموم میزارم.
امیدوارم به دردتون بخوره و براتون مفید باشه.

1.کسب درآمد با یوتیوب با ایجاد فیلم
یوتیوب یکی از 10 سایت برتر دنیا و رتبه 1 دنیا در موضوع اشتراک گذاری فیلم رو داره این به این معنیه که شما با گذاشتن یک فیلم اموزشی ساده میتونید هزاران بازدید بدست بیارید خود گوگل راه هایی برای کسب درآمد از یوتیوب پیشنهاد داده ولی دو سه موردش رو خودم همینجا میگم:
-تبلیغ کانال های افراد دیگر در قسمت توضیحات
تبلیغ شرکت های تجاری در بخشی از فیلم
-گذاشتن لینک سایت های کسب درآمد در قسمت توضیحات فیلم.

2. ایجاد یک وبلاگ و وبلاگ نویسی را شروع کنید
خب ساده ترین راه و بهترین راه برای کسب درآمد یک دانشجو یا دانش آموزش وبلاگ نویسی است در حال حاضر سرویس ها ارائه ساخت وبلاگ رایگان با امکانات بالا خیلی زیاد خستند میتونید یکی از اونها رو انتخاب کنید و در یک موضوع شروع فعالیت کنید سپس از طریق فروش بعضی آموزش ها یا استفاده از سایت های کسب درآمد شروع به کسب درآمد کنید.

3.مستقل شدن - تبدیل به یک نویسنده
شما میتونین با استفاده از استعداد هاتون برای سایر افراد کار کنید و حق کار دریافت کنید به طور مثال برای سایت ها یا وبلاگ ها قالب ترجمه یا طراحی کنید.

4.کسب درآمد با گوگل ادسنس
اگر شما یک سایت یا وبلاگ با بازدید خوب داشته باشید گوگل ادسنس بهترین راه برای کسب درآمد است این سرویس مال گوگله و متوسط درامد افراد از این سرویس بالای چند میلیون در ماهه.

5.فروش محصولات در ایسان و شیپور
اگه یه شیئ یا وسیله کهنه که دست دوم شده تو خونه دارید میتونید از طریق سایت های ایرانی و معتبر شیپور و ایسان به قیمت مناسب به فروشید برسونید.

6-سیستم های همکاری در فروش
تا کاری که برای کسب درآمد از این راه نیاز دارید ثبت نام در یک سایت همکاری در فروش است تمام محصولات از خودشان است و ارسال محصولات هم از خودشان شما فقط باید لینک تبلیغاتی که پس از ثبت نام در اختیارتون قرار میدن رو تبلیغ کنید.

7-انجمن های پرشین تولز
راستش این مورد خیلی خوبه خودمونی بگم عالیه شما حالا هر چی که تو دستتون باشه و خوب باش یعنی تو دل برو باشه میتونین به کاربرای این انجمن بفروشید خیلی خوب هم میخرن از جمله میتونین مقاله های که برای کلاس بردین و بعد تموم شدن اون کلاس بزارین تو این انجمن بفروشین یا حالا هر چیزی که دارین البته اگه صنایع دستی بلد باشین که دیگه نور الانور میشه.
باتشکر
  • ایری ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">