آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

Pay98

پی 98 رسمی ترین سیستم ارائه خدمات پرداخت آنلاین در کشوراست که خدماتی همچون پرداخت های آنلاین مربوط به ویزا کارت، مستر کارت، پی پال، وبمانی و پرفکت مانی را چه در حوزه افتتاح حساب و چه در حوزه شارژ و انتقال وجه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد.

همچنین با ارائه خدمات ویژه دانشجویان و گردشگران کلیه پرداخت های مربوط به امور مهاجرت، هزینه های مربوط به ثبت نام و شهریه های دانشگاه و اقامت را برای هموطنان عزیز فراهم می سازد.

ازدیگر خدمات پی 98 ویژه وبمستران و برنامه نویسان است که شامل خدماتی همچون انجام امور مربوط  به تهیه سرور و خدمات دیتاسنتر، سرویس ها و API های مربوط به برنامه نویسان، سفارش لایسنس نرم افزارهای حرفه ای و فعال سازی حساب دولوپری در اپل و گوگل و بسیاری خدمات دیگر می باشد.

*مشخصات کلی

وضعیت: معتبر

حداقل تبادل: 0 دلار

خدمات: paypal, Visa, Mastercard, Skrill, Webmoney, Perfect Money, PayPax

لینک ثبت نام: ثبت نام

 

جدا از این حرف ها!

جدا از این حرف های رسمی و تایپ شده در خود وبسایت Pay98 با توجه به عنوان باید بگم "این روزها و در این شرایط بد کلاهبرداری صرافی های دیگر این سایت بهترین گزینه است".

وجود امتیازهای مثبت این سایت مانند نبود محدودیت های چندصددلاری برای کاربران کم درآمد، انجام سریع تراکنش، پشتیبانی همیشه در دسترس و آنلاین سایتی است که باید از آن استفاده کنید.

 

اما بدون عیب نیست!

عیب از لحاظ مشکوک یا کلاهبردار بودن نه، اما از لحاظ مختلف همچون توهین به بدترین شکل ممکن به کاربران از جمله وبمستران عضو این سایت انجام می شود.

شکل تاییدکردن حساب کاربری در این سایت به گونه ای است که کاربر را به مانند دلقک های احمقی که هیچ ارزشی جز خنداندن تماشاگران و کسب درآمد از آن ها ندارند تبدیل می کند.

 

پشتیبانی آنلاین

چیزی که بعد از عضویت و حتی قبل از عضویت در این سایت از آن خوشم آمد پشتیبانی آنلاینش بود که همیشه در دسترس است و مشکلات کاربران را به بهترین شکل ممکن حل می کند حتی مشکلاتی که به نظر دیگر صرافی ها ارزش جواب دادن یا خواندن هم ندارند در این صرافی به بهترین شکل ممکن حل می شوند.

 

تراکنش سریع

همانطور که خود این سایت ها ادعا می کند تبادلات و تراکنش های آن به سریع ترین شکل ممکن انجام می گیرد. تبادل خود بنده یک روز بیشتر طول نکشید با وجود اینکه در روز تعطیل انجام شد.

 

نکته ای درباره تراکنش مشکل دار!

نکته ای که در مورد سایت پی 98 وجود داره اینه که اگر مشکلی در سفارش شما وجود داشته باشه پول یا ارز شما بازگردانده نمی شود. به طور مثال اتفاقی که برای یکی از دوستان افتاد این بود که ارز دلاری را به حساب این سایت فرستاده بودند در حالی که حساب کاربریشون تایید شده بود به جز تلفن ثابتشون، ارزی که ایشون به حساب پی 98 پرداخت کرد بازگردانده نشد و پولی هم بهشون پرداخت نشد.

  • ایری ...

نظرات  (۳)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******* *** خوده pay98 برای افتتاح حساب papal یک میلیون و چهارصد از من ********** کرد و پی پلی جعلی ساخت قابلیت اتصال به اکانت گوگل رو نداشت ****** ***** هستن

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

لطفا شما فقط این لینک که مربود به هفتم دی ماه 98 هست رو بخونید تا متوجه بشین که اصلا بحث خوب و بد بودن نیست، بحث ********** * **** از مردم است. 

دلار پل پل را 13 هزار تومن از مردم میخرد و مبلغش را بعد از یکی دو هفته پرداخت میکند ، مثل ایرانیکارت! و همان دلار پی پل را 16 هزار تومن میفروشند. هم چیز با مستندات در این لینک آورده شده:
https://www.kazemian.net/pay98-cash

یعنی شما اگر بخواهید هزار دلار را نقد کنید، سه میلیون تومان از درآمد شما را هاپولی میکنند. 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

این سایت بدترین سایتی است که تا حالا دیده ام به معنای واقعی **** و *********

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">