آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد از اینترنت و سایت های آنلاین

آموزش کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

گروه

آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت کلیکی نئوباکس

پنجشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ

آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت کلیکی نئوباکس

سایت نئوباکس Neobux درواقع یکی از بهترین و مطمئنترین و پربازده ترین سایتهای PTC خارجی هست ، که میتونید به راحتی تا تا ماهی 4 میلیون تومان از این سایت کسب کنید .
در اینجا میتونم بگم قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه PTC کار میکنه همین Nxeobux هست .
سایت نئوباکس از سال 2008 در کشور پرتغال شروع به کار کرد و تا الان هیچ مشکلی نداشته ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC آشنا هستند این سایت رو بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا رو داره و هر کجا که باشید میتونید ازش استفاده کنید.

*مشخصات کلی
وضعیت: معتبر
حداقل برداشت: 2 دلار
پرداخت به: paypal , payza
لینک ثبت نام: ثبت نام
تعداد برداشت: 0

آموزش ثبت نام
اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux باید انجام بدین ، ثبت نام در وبسایت رسمی Neobux هست . ثبت نام در زبان انگلیسی یعنی Register ، برای ثبت نام ابتدا تاریخ کامپیوتر تون یا لبتابتون رو بذارید روی تاریخ میلادی یعنی ابتدا ببینید اون روزی که دارید ثبت نام میکنید ، به تاریخ میلادی چه روزی هست و روی همون تاریخ بذاریدش و ساعتش رو هم تنظیم کنید.
حالا برای رجیستر یا همون ثبت نام در Neobux روی بنر  زیر کلیک کنید:
آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت کلیکی نئوباکس
بعد از کلیک کردن روی عکس بالا یا لینکی که بهتون دادم ، مستقیم وارد وبسایت Neobux میشید ، که صفحه اول سایت Neobux شبیه عکس زیر هست .
نکته مهم: اینکه با هر آی پی آدرس فقط یک حساب میتونید باز کنید ، یعنی اگه یک خط اینترنت دارید فقط یک حساب میتونید باز کنید، دیگه بقیه اعضای خونتون نمیتونند حساب باز کنند مگر اینکه یک خط دیگه اینترنت و همچنین یک کامپیوتر دیگه داشته بگیرند ، و خودتون هم نمیتونید از یک خط اینترنت و یک کامپیوتر 2 تا حساب باز کنید.
نکته بسیار مهم: لطفا بعد از ثبت نام حتما قوانین سایت را در قدم های بعدی بخوانید ، چون اگر کوچکترین اشتباهی بکنید و بر خلاف قوانین عمل کنید ، حسابتان بسته میشه ..
آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت کلیکی نئوباکس
برای شروع ثبت نام وقتی سایت نئوباکس باز شد ، روی Register کلیک کنید ، به عکس زیر نگاه کنید که به راحتی بتونید Register رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .در قسمت بالای سایت هست
بعد از اینکه روی Register کلیک کردید ، یک پنجره جدید باز میشه که شبیه تصویر زیر هست.
آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت کلیکی نئوباکس
برای باز کردن حساب در Neobux باید همه قسمتهای فرم Register رو که در تصویر بالا میبینید با دقت پر کنید ، درواقع باید قسمتهای فرم رو به صورت زیر پر کنید:

Username: یوزر نیم در زبان فارسی یعنی شناسه کاربری ، در این قسمت شما باید یک Username برای خودتان انتخاب کنید و در این قسمت بنویسید ، بعدا برای ورود به سایت باید از این Username استفاده کنید ، هر چیزی شما میتونید انتخاب کنید برای Username ، اسمتون ، فامیلتون ، هر چیزی که زود فراموش نشه ، برای مثال Username من در سایت نئوباکس Neomarket هست .
وقتی یوزر نیمتان را انتخاب کردید و در کادر مخصوصش نوشتید ، لطفا روی یک تکه کاغذ یادداشتش کنید که فراموشش نکنید .
Password: پسوورد در زبان فارسی یعنی رمز ورود ، در این قسمت باید یک پسور برای حسابی که در نئوباکس خواهید داشت در نظر بگیرید و پسوردتون رو توی کادر جلوی پسوورد وارد کنید ، لطفا پسوردتون رو هم روی کاغذ در کنار یوزنیم یادداشت کنید که فراموشش نکنید .
Password Confirmation: پسوورد کانفیرمشن در زبان فارسی یعنی تائید رمز ورود ، یعنی در این کارد باید همون پسوردی که در کادر قبلی نوشتید ، در این کادر هم بنویسید، دقت کنید که هر دوتاش کاملا شبیه هم باشه وگر نه سیستم قبول نمیکنه .
Email: در این قسمت هم باید ایمیلتون رو وارد کنید ، دقت کنید که ایمیلی رو بنویسید که فعال باشه ، چون بعد از پروسه ثبت نام ، یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال میشه که باید تائیدش کنید .پس فراموش نشه که ایمیلتون فعال و صحیح باشه .
Payza/Paypal Email: در اینجا باید برای دریافت درآمد آدرس ایمیل تون در حساب پی پال یا پی زا رو بنویسید.
Referre: ریفرر یعنی باید یوزرنیم ( Username ) کسی که شما را به Neobux معرفی کرده در این کادر بنویسید.البته میتونید خالی بزارید.
Birth Year: این یعنی سال تولد شما ، که باید سال تولدتون رو توی این کادر بنویسید ، دقت کنید که سال تولدتون رو باید به میلادی بنویسید نه به شمسی .
Verification Cod: وریفیکشن کد یعنی کدی که موارد وارد شده در فرم رو تائید کنه، در جلوی این وریفکشن کد ، یک کادر هست که تصویر چندتا عدد و یا حرف انگلیسی وجود داره ، اونها رو توی کادر بنویسید .
Declaration: و بعد از اینکه همه اطلاعات رو به درستی پر کردید ، در آخر یک جمله به انگلیسی نوشته شده و یک مربع خالی هم جلوش هست و جمله این هست
I declare to have read,understood and accepted the terms of service
این جمله یعنی اینکه شما قوانین سایت رو قبول دارید و باید مربع خالی که جلوی این جمله هست رو کلیک کنید .
Continue: بعد از اینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده اید ، روی دکمه ای که نوشته شده Continue کلیک کنید.

زمانی که روی Continue کلیک کردید ، وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست:
آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت کلیکی نئوباکس
همان طور که در عکس میبینید ، دوتا باکس خالی وجود داره که من با نامهای Bux1 و Bux2 نامگذاریشون کردم.
Bux1: بالای باکس 1 نوشته Validation Cod For ، در مرحله قبل که شما روی گزینه Continue کلیک کردید ، یک ایمیل از طرف سایت نئوباکس برای شما ارسال شد ، دقیقا به همون ایمیلی که در فرم ثبت نام وارد کردید.
حالا باید وارد ایمیلتون بشید و ایمیلی رو که از طرف سایت نئوباکس به دستتان رسیده باز کنید ، و در داخل ایمیل شامل یک کد هست که باید این کد را کپی کنید و در Bux1 بذارید.
Bux2: در جلوی باکس 2 هم باید حروف و اعدادی رو که در تصویر جلوش میبینید رو بنویسید.
خوب حالا کدها رو که وارد کردید کار تمام است و باید روی Finish Registration کلیک کنید.
تبریک میگم بهتون ، مراحل ثبت نام تمام شد به همین راحتی و الان شما یک حساب در نئوباکس دارید و به راحتی میتونید پول درآوردن رو شروع کنید.
حالا شما حسابتون فعال شده، و باید از طریق همون Username و Password که دارید وارد سایت بشید ، مطالب بعدی رو هم همینطور ادامه بدین و بخونید تا بدونید چطوری وارد سایت بشید.

آموزش ورود به حساب کاربری
خوب شما در مرحله قبلی یک حساب در سایت نئوباکس باز کردید، و الان باید با همون Username و password که دارید ، وارد حسابتان در سایت نئوباکس بشید . که به این کار Login میگویند .

برای Login کردن یا ورود به حسابتان ، ابتدا وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس بشید ، برای ورود به صفحه اصلی سایت نئوباکس اینجا را کلیک کنید ، بعد از کلیک کردن شما وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس میشید که شبیه تصویر زیر هست . و باید روی گزینه Login که در سمت راست بالای سایت قرار داره کلیک کنید ، تصویر زیر رو ببینید که بتونید محل لاگین رو پیدا کنید و روش کلیک کنید.
hآموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت کلیکی نئوباکس
وقتی روی Login کلیک کردید وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست:
آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت کلیکی نئوباکس
برای ورود به حسابتان ، اطلاعاتی که در تصویر بالا میبینید رو باید اینطوری وارد کنید.
Username: اینجا باید همان یوزرنیمی که موقع ثبتنام وارد کردید رو بنویسید.
Password: اینجا باید همان پسوردی را که که موقع ثبتنام وارد کردید بنویسید.
Secondry Password: اینجا چیزی نیاز نیست بنویسید ، این پسور برای امنیت بیشتر حسابتان هست و بعد از وارد شدن به حسابتان میتونید یک secondary password در حسابتان تعریف کنید.پس فعلا چیزی نیاز نیست بنویسید و خالی بذاریدش.
Send: بعد از وارد کردن Username و Password در صورتی که مطمئن هستید درست وارد کرده اید ، روی دکمه Send کلیک کنید.

آشنایی با محیط کاربری حسابتان
خوب شما در مراحل قبلی در Neobux ثبتنام کردین و یک حساب کاربری ساختید و به راحتی تونستید وارد حساب کاربریتون بشید.
در این مطلب میخوام در مورد حساب کاربریتون و قسمتهای اون توضیح بدم و بگم هر قسمت چی هست و برای چه کاریه ، پس هنوز تا اینجا ، شروع به کار نکرده اید و هیچ پولی هم بدست نیاورده اید .
لطفا این مطلب رو کامل بخونید که با قسمتهای محیط کاربری حسابتان در سایت Neobux آشنا بشید ، در مطلب بعدی شروع به کار میکنیم و بهتون میگم که چطوری آگهی و تبلیغات رو کلیک کنید و پول دراوردن را شروع کنید.
صبر داشته باشید و همین طور بخونید و برید جلو ...
بعد از اینکه ثبتنام کردید و با استفاده از Username و Passwordi که دارید ، توی سایت Login شدین ، یعنی وارد حساب کاربریتون شدین ، توی صفحه حسابتان ( قسمت بالای صفحه ) ، میتونید یوزرنیمتان راببینید ، روی Username کلیک کنید و بعد از کلیک کردن صفحه زیر رو میبینید.
آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت کلیکی نئوباکس
در قسمت بالای حسابتان ، تقریبا 9 تا گزینه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست که من خودم شماره گذاری کرده ام که شما بهتر متوجه منوها بشید ، پس من گزینه ها رو براساس شماره مشخص شده توضیح میدم توضیخات هر تصویر ، درواقع بعد از همون تصویر هست.
آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت کلیکی نئوباکس
شماره 1: اینجا username شما هست و هر بار هم که خواستین صفحتون رو refresh کنید و یا به قسمت اطلاعات اصلی حسابتون برید میتونید روش کلیک کنید.
شماره 2: اینجا موجودی حساب شما رو به دلار نشون میده و هر روز هر مقدار که شما اگهی کلیک کنید ، پولی که به حسابتان میاد رو در واقع توی این قسمت میتونید ببینید.
شماره 3: این قسمت رو شما که تازه ثبت نام کرده اید ندارید اینجا ، وقتی که حسابتان به طلائی تبدیل شد ، این قسمت برای شما ظاهر میشه ، این قسمت یک حسابی هست که از موجودیتون توش میریزید برای انجا یک سری کارها مثل اجاره زیرمجموعه ، مثل خرید حساب طلائی , الان فقط بدونید که این گزینه هایی که توی حسابتون میبینید چی هستند ، الان حساب من طلائی هست و این مورد رو دارم.
شماره 4: همون طرو که میبینید تصویر 2 تا ادمک رو نشون میده.
آدمک سمت چپ رو که کلیک کنید ، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های مستقیم رو میتونید ببینید و اگه سمت راستی رو کلیک کنید ، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های اجاره ای رو میتونید ببینید، البته وقتی که زیرمجوعه بگیرید این آدمکها رو که کلیک کنید اطلاعات توشون هست.و اگه زیر مجموعه هم نداشته باشید این آدمک ها رو نمیبینید.
زیر مجموعه اجاره ای رو بهش میگن Rent referral
زیر مجموعه مستقیم رو بهش میگن Direct referral
شماره 5: این گزینه اسمش Referral statistic هست ، همون طور که از شکلش پیداست ، تعداد کلیک هایی که زیرمجموعه های شما در روز میزنند رو نشون میده البته باید روش کلیک کنید که اطلاعاتش رو ببینید.
شماره 6: عکس یک آچار هست که اسم این گزینه Personal setting هست ، یعنی تنظیمات شخصی ، و با کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحه تنظیمات شخصی حسابتان میشید ، در واقع جایی هست که ایمیلهاتون هست و همچنین پسوورد دوم حسابتان ،البته فعلا با این قسمت کار خاصی ندارید.
شماره 7: این قسمت نوع عضویت شما در سایت نئوباکس رو نشون میده ، اگر تازه ثبت نام کرده اید ، حساب شما استاندارد هست و توی این قسمت کلمه Standard نشون داده میشه ، مثلا حساب من طلائی هست و روی شماره 7 نوشته Golden به معنای طلائی.
شماره 8: اینجا نوشته Logout به معنای خروج هست ، وقتی کارتون کلا در Neobux تمام شد و خواستین از سایت حارج بشید ، باید روی گزینه شماره 8 یا همون Logout کلیک کنید که از حسابتان خارج بشید.
شماره 9: تصویر یک قفل رو میبینید که کلید هم نداره ، وقتی میخواهید حسابتان را برای چند لحظه قفل کنید ، روی این قفل کلیک میکنید ، ولی فعلا روی این گزینه کلیک نکنید تا پسورد دوم هم برای حسابتان تعریف کنید ، چون وقتی قفل میکنید ، برای ورود مجدد باید پسوورد دوم رو بزنید.

دوباره در قسمت بالای حسابتان ، یک ردیف دیگه منو زیر ردیف اول هست که شبیه تصویر زیر هستند:
آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت کلیکی نئوباکس
شماره 10: روش نوشته View Advertisement یعنی دیدن تبلیغات.
شماره 11: نام این قسمت هم Offers هست ، اگه موس رو بگیرید روی این گزینه میبینید که خودش 3 تا زیرشاخه داره شامل :
NeoPoints
NeoCoins
Mini Jobs
این گزینه ها هم میتونید ازشون پول دربیارید، شما بهتره که فقط با Mini Jobs کار کنید ، وقتی وارد مینی جابز میشید یکسری تسکها و تستها هست که اگه هر کدومشون رو انجام بدین یک مبلغی پول به حسابتون میاد ، قبل از اینکه وارد اون تستها بشید ، قیمتش رو روش نوشته و میتونید ببینید و گفته که اگه کامل به سوالات دورن این تسک پاسخ بدید اینقدر بهتون میدیم و بعد از انجام دادن به طور صیحیح همون لحظه پول به حسابتون میاد.
برای انجام دادن مینی جابها باید حتما تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید .
شماره 12: این گزینه روش نوشته Chat که در فارسی یعنی گپ زدن و همه دوستانی که با اینترنت آشنا هستند.
شماره 13: این قسمت مربوط به فرومهای سایت هست.
شماره 14: روی این گزینه نوشته FAQ که مخفف Frequently Ask Question به معنای سوالات متداولی هست.
شماره 15: عکس یک پرچم رو نشون میده ، اگه موس رو روش نگه دارید ، عکس پرچم چند کشور رو نشون میده که پرچم هر کشوری رو که کلیک کنید ، زبان سایت تبدیل به زبان همان کشور میشه.

از بالای صفحه حسابتان که نگاه کنید ، در ردیف سوم از بالا ، یک دسته 4 تایی منو دیگه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست:
آموزش کامل ثبت نام و فعالیت در سایت کلیکی نئوباکس
شماره 16: روی این گزینه نوشته Extend به معنای توسعه دادن و ارتقا دادن هست ، هر زمان که بخواهید نوع عضویتتون رو در Neobux ارتقا بدین باید از این گزینه استفاده کنید.
شماره 17: روی این گزینه نوشته Advertise یعنی اگهی یا همون تبلیغ ، اگر شما بخواهید در سایت تبلیغات کنید باید از این گزینه استفاده کنید.
شماره 18: اینجا نوشته Referral ، یعنی زیرمجموعه ، اگر بخواهید از سایت زیر مجموعه اجاره کنید یا همون Rent referral ، باید از این گزینه استفاده کنید.
شماره 19: روی این قسمت نوشته Your Payment یعنی پرداختی شما ، و هر زمان که موجودی حساب شما بالای 2 دلار باشه این گزینه سبز میشه یعنی فعال میشه و شما میتونید روی این گزینه کلیک کنید و موجودیتون رو به حساب شخصیتون انتقال بدین که فکر کنم شیرین ترین قسمت همینجا باشه.

حرف پایانی
این ها قسمت های مهم حساب کاربری شما بود که لازم دونستم بهتون بگم ، و بقیه مواردی هم که در حسابتون میبینید تقریبا مشخص هستند که هر کدوم چی هستند ، ولی چنانچه درمورد هر کدام از قسمتها براتون سوالی پیش اومد در پایین همین مطلب در قسمت نظرات سوالتون رو ارسال کنید که جواب بدم.
این آموزش توسط کاربر نئوباکس neomarket نوشته شده پس برای حمایت از ایشون نام کاربریشون رو هنگام ثبت نام در قسمت معرف بنویسید.
  • ایری ...

نظرات  (۳)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام خسته نباشید عذر میخوام میشه بگید من چطور باید یه حساب پی پال درست کنم؟ازتون ممنون میشم اگه جوابو واسم ایمیل کنید
*******************

پاسخ:
به این لینک مراجعه کنید
سلام. یه سوال دارم در مورد رفرال گیری.
در حالت استاندارد ما 300 تا رفرال میتونیم بگیریم که این 300 تا رو به این صورت مثل 3 تایی، 5 تایی، 10 تایی، 20 تایی، 30 تایی، تا 100 تایی میتونیم بگیریم. مثلا کسی بعد از ماه اول امکان اینو داره که پول از حساب Paypal خودش انتقال بده به اکانت نتوباکسش چون میخواد بسته 100 تایی بگیره و زودتر به درآمد برسه و بسته رو هم میگیره.هزینه ای که برای این 100 تا رفرال که 20 دلار پرداخت کرده برای 1ماه هستش ؟درسته؟
بعد از اینکه 1ماه گذشت از این 100 تا رفرال که اجاره کردیم دیگه به ازای هر رفرال فعال در روز مبلغ 0.0057 از حساب مون کم می کنه.درسته؟

سلام،خسته نباشد
گزینه adprize چه کاری انجام میده؟
پاسخ:
تبلیغ میبینی یه قرعه کشی سریع انجام میشه بعضی وقت ها برنده میشی تا 50 دلار.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">